طراحی سایت کیف و کفش

طراحی سایت کیف و کفش – سرویس ایران در نظر دارد جهت ارتقاء و بهبود سطح کیفی فروش و ارئه خدمات به صاحبین مشاغل کیف و کفش ، در همدان و کلیه شهرهای کشورمان ایران ، شرایطی را فراهم آورد که با استفاده متدجدید طراحی وب فروش خودرا چند برابرکنند و در جهت رضایتمندی مشتریان از این بستر بهره کافی را ببرند .

پیشنهاد:

امروزه اکثر کسب و کارهایی سنتی با استفاده از روش های نوین آنلاین  فروش چند برابری را تجربه می کنند.از این رو در این مقاله سعی داریم برای این صنف محترم بهترین راهکار را ارائه کنیم . شاید دیگر نیاز به صرف هزینه های تبلیغاتی گران قیمت و هزینه بر نظیر تراکت و تبلیغات محیطی به سر آمده با توجه به مخاطبین عظیم حوزه مجازی شما می توانید بهترین فروش را تجربه کنید.پس با همراه باشید.

 

طراحی سایت کیف و کفش

قیمت حدودی سایت کیف و کفش ؟

با توجه به استفاده از هاست مناسب،دامنه مناسب،طراحی و برنامه نویسی تخصصی،محتوا نویسی مرتبط،و سئو کاربردی هزینه های نهایی توسط تیم برنامه نویسی مشخص می شود.سرویس ایران در جهت تسریع در انتخاب پیشنهادات ویژه ای برای این صنف محترم قائل شده که در ادامه خدمت شما همراهان عزیز معرفی می گردد.

 

 

  1. پیشهاد اول سایت فروشگاهی ویژه کیف و کفش نسخه برنزی   ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۵۶۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  2. پیشهاد دوم سایت فروشگاهی ویژه کیف و کفش نسخه نقره ای ۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۶۶۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  3. پیشهاد سوم سایت فروشگاهی ویژه کیف و کفش نسخه طلایی ۴۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۷۸۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  4. پیشهاد چهارم سایت فروشگاهی ویژه کیف و کفش نسخه ویژه   ۸۲۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۸۱۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  5. پیشهاد پنجم سایت فروشگاهی ویژه کیف و کفش نسخه سفارشی ۱۰۲۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

 

محل فعالیت سرویس ایران

گروه نرم افزاری سرویس ایران در اکثر شهرهایی کشور شعبه دارد وشبعه مرکزی آن واقع در همدان – شهرک مدنی بلوار نبوت روبروی بانک مسکن و مهر ایران – گروه نرم افزاری سرویس ایران: طبقه دوم – می باشد.

 

برای طراحی سایت کیف وکفش چکار کنم ؟

قبل از هرکاری پیشنهادمی شودکه با پلهای ارتباطی که در صفحه تماس باما وجود دارد با مشاوران و کارشناسان ما به صورت کامات رایگان تماس حاصل فرمایید و در مورد نحوه راه اندازی و برآورد هزینه نهایی اطلاعات لازم را کسب نمایید.کارشناسان ما در۲۴ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و پشتیبانی محصولات و خدمات می باشند.

 

 

 

پلهای ارتباطی برای مشاوره و خرید

سفارش طراحی سایت  |  پشتیبانی و مشاوره  |  خرید بسته های پیشنهادی

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

شماره های تماس جهت مشاوره

۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹  |  ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰  |  ۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰  |  ۰۹۱۱۳۴۰۶۹۷۶

 

 

 

 

 

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)
طراحی سایت مد و لباس
چگونه برند ثبت کنیم؟
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین