سامانه های اینترنتی ازراه دور

سامانه های اینترنتی ازراه دورو اما ویروس کرونا ویروسی که علی رغم تندی انتشار اخبار وحشات در دنیا و کشت و کشتاری که به همراه داشت زیبایی های را هم در پی داشت . پای کار بودن اکثر کسب و کارهای شخصی و سازمانی با وجود خطر ابتلا به بیماری نظیر محافظان سلامت که برای نجات و بهبودی هموطنانمان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.انگار باید میزان رحم مردم در دنیا به مرحله سنجش میرسید . البته بی رحمی هایی هم وجود داشت نظیر احتکار مواد و اقلام ضروری بهداشتی توسط برخی سودجویان که خوشبختانه توسط نیروهای انتظامی ، مردمی و سپاه درحال پیگیری و گزارش به مراجع قانونی است.

سامانه های اینترنتی ازراه دور

اتفاقات خوب در این وضعیت نابسامان

نابسامانی اوضاع و شرایط جامعه زمانی وسیعتر میشود که مردم جامعه شرایط را به درستی درک نکنند و همه اتفاقات را بر سر مدیران و مسئولین جامعه خراب کنند. البته راه کار اصلی همکاری مردم با دولت و مسئولین نظام است . برای حفظ شرایط مطلوب و روند رو به رشد شرایط بهتر لازم است این همکاری دوچندان شود. اتفاقاتی که خوشبختانه شاهد آن هستیم و امید است ادامه داشته باشد.

 

 

از شرایط درس گرفتیم

درکنار همه بدیهایی که کرونا داشت مردم جوامع مختلف خیلی چیزها بسته به شرایط آموزش دیدند به زور زنده ماندن ولی انگار لازم بود که ما یاد بگیریم دستهایمان را چطوری بشوئیم ، از چه فاصله ای با هم رابطه اجتماعی داشته باشیم ، چگونه غذا بخوریم و در جامعه به کسب و کار بپردازیم و هزاران مورد دیگر که انگار تا به امروز حتی به آن فکر نکردیم.

 

 

مزیت (آموزش از راه دور)

آموزش از راه دور برای این وضعیت حال حاظر جامعه بسیار مفید است . اینکه با کمترین تماس و ارتباط فیزیکی می شود آموزش دید و یا آموزش داد یک امر بسیار مهم است شاید اگر نظام آموزشی برنامه ای جدیدی برای برپایی چنین روشی اعلام میکرد. حداقل ده سال به طول می انجامید . ولی انگار در این اوضاع این روش بسیار ضروری به نظر می رسد.با این روش نگرانی ها و استرسهای ناشی از ابتلا به بیماری برای والدین ، دانش آموزان ، دانشجویان و اساتید و معلمین به حداقل می رسد و نکته حائز اهمیت تر اینکه در این روش به مقدار بسیار زیادی در وقت و زمان صرفه جویی می شود.

 

استفاده از ظرفیتهای بستر وب در نظام آموزشی

استفاده از ظرفیتهای بستر وب نظیر وبسایتها ،اپلیکیشن ها،و شبکه های اجتماعی برای این نوع ارتباط ضروری در جامعه بسیار مفید است . شبکه های متخصص نظیر سرویس ایران در سرتاسر ایران این قابلیت را دارند که هرگونه سناریوی آموزش از راه دور برای پشتیبانی این برنامه ضروری را پایه ریزی کنند.شاید امروز زمان آن رسیده که همه آموزشها و کارهای تحقیقاتی در منزل انجام شود.

 

 

شعار ما:

مابرای طراحی و ساخت سامانه های آموزشی از راه دور برای تمامی سطوح آموزشی آمده ایم

 

 

در شبکه ها اجتماعی ما را دنبال کنید
صفحه اینستاگرامی ما | کانال تلگرامی | فیسبوک | چت تلگرامی | گفتگوی واتساپی
من چیزی متوجه نشدم؟   پیشنهاد می کنیم با این شماره تماس بگیرید.
پلهای ارتباطی برای مشاوره و خرید
سفارش طراحی سایت  |  پشتیبانی و مشاوره  |  خرید بسته های پیشنهادی
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
شماره های تماس جهت مشاوره
۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹  |  ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰  |  ۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰  |  ۰۹۱۱۳۴۰۶۹۷۶

 

آموزش از راه دور جهت پیشگری کرونا

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)
Dark Webدارک وب چیست؟
سورس تاکسی اینترنتی برایAndroid IOS
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین