طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر-گروه نرم افزاری سرویس ایران در نظردارد با توجه به نیازهای روز دنیا سایتی را برای صاحبین مشاغل لوازم تحریر طراحی نمایدکه موجب افزایش درآمد آنها شود تا بتوانند با اینکار فروش چند برابری را تجربه نمایند و اعتبار محصولات خود را بین مشتریان بالا ببرند.

چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟

با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم به دلیل نداشتن وقت کافی رو به خرید اینترنتی آورده اند یکی از راهکارها برای بهبود و ارتقاء فروش محصولات داشتن یک وب سایت مناسب و باکیفیت است تا بتوان از طریق سایت فروش قابل توجه ای به دست آورد.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

یک سایت خوب فروشگاهی باید چه مزیتی داشته باشد؟

این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که داشتن یک سایت،به تنهایی کافی نیست مشخخصه های زیادی برای معیار سنجی سایت وجود دارد.سایت باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا بتواند نیازهایی مشتریان را برطرف کند.یک سایت مناسب باید دارای سئو کارآمد ،هاست مناسب ،دامنه مناسب و متن تخصصی باشد تابه یک نماینده فروش در اینترنت مبدل شود..

 

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

پیشنهاد

قبل از هرکاری پیشنهادمی شودکه با پلهای ارتباطی که در صفحه تماس باما وجود دارد با مشاوران و کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان تماس حاصل فرمایید و در مورد نحوه راه اندازی و برآورد هزینه نهایی اطلاعات لازم را کسب نمایید.کارشناسان ما در۲۴ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و پشتیبانی محصولات و خدمات می باشند.

 

 

قیمت حدودی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

  • پیشهاد اول سایت فروشگاهی ویژه لوازم تحریر نسخه برنزی   ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۵۶۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  • پیشهاد دوم سایت فروشگاهی ویژه لوازم تحریر نسخه نقره ای ۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۶۶۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  • پیشهاد سوم سایت فروشگاهی ویژه لوازم تحریر نسخه طلایی ۴۵۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۷۸۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  • پیشهاد چهارم سایت فروشگاهی ویژه لوازم تحریر نسخه ویژه   ۸۲۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۸۱۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
  • پیشهاد پنجم سایت فروشگاهی ویژه لوازم تحریر نسخه سفارشی ۱۰۲۰۰۰۰۰۰ ریال جهت راه اندازی و هزینه سالانه ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

 

 

محل فعالیت سرویس ایران

گروه نرم افزاری سرویس ایران در اکثر شهرهایی کشور شعبه دارد وشبعه مرکزی آن واقع در همدان – شهرک مدنی بلوار نبوت روبروی بانک مسکن و مهر ایران – گروه نرم افزاری سرویس ایران: طبقه دوم – می باشد.

 

 

پلهای ارتباطی برای مشاوره و خرید

سفارش طراحی سایت  |  پشتیبانی و مشاوره  |  خرید بسته های پیشنهادی

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

شماره های تماس جهت مشاوره

۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹  |  ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰  |  ۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰  |  ۰۹۱۱۳۴۰۶۹۷۶

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
چگونه برند ثبت کنیم؟
چه سایتی خوبه
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین