طراحی سایت سازمانی

طراحی و راه اندازی سایتهای سازمانی مستلزم دانش کافی تیم برنامه نویسی است که متاسفانه در کشور ما چنین روالی صورت نمی گیرد و اغلب شرکتهای طراحی سایت از سیستم های مدیریت محتوای خارجی ترجمه شده و یا ویرایش شده استفاده می کنند و همین ویرایش باعث کند شدن برنامه و پایین آمدن کیفیت نرم افزار سازمانی می شود.

طراحی سایت سازمانی

پرتال سازمانی به چه کار می آید

پرتال سازمانی در جهت بهبود ارتباط بین کارکنان و مشتریان و ایجاد بستر تولید محتوا توسط شعب و دسترسی آسان محتوا توسط کاربران منحصر بفرد سازمانها و زیر سازمانها ایجاد شده است و به زبانی ساده تر یک پرتال سازمانی به مدیران ارشد این اجازه را می دهد که که با تعیین ساختار سازمانی تولید محتوا و دسترسی ها را به سمت و سو اهداف خود سوق دهند.

 

 

بهترین پرتال سازمانی در ایران

واژه بهترین مناسب شرکتهای طراحی سایت برتر از نظر مشتریان است . شرکتهایی که خود صاحب ایده یک سایت پویا سازمانی هستند. در میان ۱۰ شرکت برتر ایرانی که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند. مفتخریم که سرویس ایران سومین شرکت طراحی سایت سازمانی از نظرموتورهای جستجو شناخته شده است .

 

 

سیستم مدیریت محتوا سازمانی سرویس ایران

سیستم مدیریت محتوا سازمانی سرویس ایران با سایر نرم افزارهای سازمانی تحت وب متفاوت است و یک نرم افزار اماده به شمار نمی رود و به این صورت ایجاد میشود که بعد از سفارش طرح و سناریو به دلیل دسترسی تیم برنامه نویسی به کدهای اصلی با توجه به اهداف سازمان و چشم اندازهای سازمان سفارش دهند در مدت ۲ تا ۶ ماه آماده سازی و سفارشی سازی می گردد. بدیهی است نرم افزار ساخته شده کاملا ایرانی و اختصاصی ایجاد می گردد.

 

 

در صورت تمایل استفاده از این خدمات با توجه به پلهای ارتباطی ما با کارشناسان شرکت در تماس باشید

 

همین مطلب در گوگل

سفارش طراحی سایت شرکتی

سفارش طراحی سایت سازمانی

سفارش طراحی فروشگاه

سفارش سئو  بهینه سازی سایت

سفارش تبلیغات در گوگل

 

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
بهترین شرکت نرم افزاری همدان
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین