طراحی سایت از نان شب واجب تر است

طراحی سایت از نان شب واجب تر است – راه اندازی  یک سایت قدرتمند برای هر کسب و کار بسیار مهم است و سئو البته از آن مهمتر – طراحی صفحات سایت یا ایجاد کاتالوگهای اینترنتی زمانی صرفا جهت اطلاع بازدیدکنندگان خاص و یا خالی نبودن عریضه بود و هیچگاه دغدغه اصلی کارفرمان یا مدیر یک شرکت به حساب نمی آمد . البته این مربوط به زمانی بود که محتوا ارزشی به میزان ارزش محتوای کنونی نداشت و شرکتها و اشخاص بجز اطلاعات تماس و یک متن معرفی محتوایی را الزامی نمی دانستند.

تفاوت گذشته سایت با امروز

گذشته یعنی قبل از دینامیک و پویا شدن سایتها .سایتهای استاتیک بسیار بی حرکت و تقریبا مرده بودند .و صفحات سایت های پویا همانطور که از نامش پیداست بسیار پویا و در هر لحظه قابل تغییر است. در گذشته ارزش محتوا به این معنا درک نمی شد.ولی به تدریج سایتها معنای جدیدی پیدا کردند.دنیا خود را در تسخیر سامانه های قدرتمند، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی دید و همه ملزم به استفاده از این مقیاس گسترده اطلاعات شدند.

 

ارزش اطلاعات برای مشاغل مهم است

اطلاعات ارزش پیدا کردند اگر در مشاغل سنتی رقابت چشم در برابر چشم بود امروز اطلاعات حرف اول را می زند.اطلاعات موثر میزان تاثیر و ارزش و معیارهای یک سازمان را همانند یک ویترین روبروی مخاطبان قرار میدهد. به گونه ای که هر شخص اگر بهترین محتوا از نظر ساختار و کارآمدی و حتی نحوه نمایش را تولید و عرضه کند از دیدگاه عموم بهترین است . و همین موضوع باعث رشد قابل توجه سایتهایی شد که معیار اصلی رشد شرکتها و سازمانها شده اند.

 

 سایتها نقش ویترین کسب و کار را دارند

درحال حاضر روال کارها طوری رقم خورده که هر چقدر برنامه بازاریابی قوی و برنامه ریزی شده ای را دنبال کنیم در آخر حتی مخاطب عادی از ما آدرس سایت شرکت را برای اطمینان طلب می کند.سایتها از دیدگاه مشتریان تعاریف زیادی دارند. اما به طورکلی سایتها نماینده ای قدرتمند برای نمایش محصولات و خدمات شرکتها و سازمانها و حتی اشخاص در دهکده جهانی اینترنت هستند.

شرح کلی فعالیت طراحی سایت وسئو

طرحی سایت و سئو مقوله ای جدا از هم نیستند و هر سایتی بعد از فرایند پیچیده طراحی و راه اندازی و  تولید محتوا نیاز به تنظیمات و برنامه ریزی های زمانبندی شده سئو هستند . سئو به مفهومی ساده یعنی معرفی صفحات و محتوای سایت به موتورهای جستجو است که البته در این مورد هم تعاریف با توجه به فریمورکها و سیستم های مدیریت محتوا و حتی شبکه های مجازی با هم متفاوت اند.

 

طراحان سایت چه کسانی هستند.

طراحان سایت اشخاصی هستند که تقریبا خستگی ناپذیرند و قصد دارند به جهت علاقه بی حد خود از شبکه اینترنت حداقل کارموثری برای کسب درآمد و یا سرگرمی ها و حتی آینده نگری های خود داشته باشند. داشتن علاقه به موضوعات جدید و نو آورانه و خلق ایده های جدید کسب و کار و شاخ و برگ دادن  به کسب و کارهای سنتی بخشی از طرز فکر خلاقانه این افراد است و همین موجب تبلور ایده های استارت آپی جدید است.

 

 دیده شدن دلیل اصلی است…

خلق یک کسب و کار شاید کاری بسیار ساده باشد ولی بقای آن در مدت زمان طولانی بسیار دشوار است . واین به جهت وجود رقبا و مساعل و مشکلات متعدد مالی و موارد مربوط به دریافت مجوزهای لازم بیان می شود. اما حس دیده شدن برای هر کسب و کاری زیبا ترین حس دنیاست . به همین جهت صاحبان مشاغل برای این منظور حاضرهستند بالا ترین مبالغ را پرداخت کنند . حال یا در قالب تبلیغات و یا سئو و یا حتی طراحی یک سایت تمام عیار.فرقی ندارد مهم دیده شدن است.

[خرید نسخه کامل طرح توجیهی]

لینکهای سریع:

 

جهت آموزش طراحی سایت حضوری ازسطح مقدماتی تا پیشرفته با ما تماس بگیرید.
    شماره های تماس همدان: ۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹     ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰     ۰۸۱۳۴۲۹۶۰۶۷

 

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)
طراحی سایت و رشد کسب و کار های مجازی
سئو و بهینه سازی اختصاصی وردپرس
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین