سایت های محبوب حق دیده شدن دارند

به روایت گوگل » ممکن است این ذهنیت پیش بیاید که من سایت خود را ایجاد کردم و محصولاتم را ثبت کردم و دیگر تمام است حالا ثروتمند خواهم شد. خیر اینگونه نیست در الگوریتم ها و قوانین موتورهای جستجو با بیانی ساده اینگونه تعریف شده که سایتهایی حق رتبه برتر را دارند که از نظر محبوبیت در میان دیگر سایتها هم اهمیت داشته باشند یعنی اگر لینک سایت ما در سایتهای دیگر حالا یا به صورت تبلیغاتی و یا رپورتاژ اگهی تعریف نشده باشد یعنی کمتر دیده می شود و یا اینکه محبوبیتی ندارد .

سایت های محبوب حق دیده شدن دارندبک لینکها

پس لازم است که بک لینک دریافت کنیم و لینکهای خود را در سایتهای دیگر تبلیغ کنیم که علاوه بر بازدید بیشتر رتبه بهتری را هم دریافت کنیم.

 

وبلاگهای اشتراکی راه حل رایگان برای تبلیغات و بک لینک هستند

مجموعه سایتهایی وجود دارد که خدمات وبلاگ رایگان ارائه می دهند و در ازای این خدمات تبلیغات مشتریانشان را نمایش میدهند . ولی اشکالی ندارد همین که بک لینک در این سایتها قرار می دهیم یعنی شانس خود را برای بهتر دیده شدن افزایش می دهیم. پیشنهاد می کنیم به همین منظور حتما چند بلاگ ایجاد کنید و لینکهای سایت خود را در آن درج کنید.

 

تقلید از هر محتوایی ممنوع

تقلید از محتوا یا کپی برداری از محتوا ممنوع می باشد . نه به خاطر رعایت قوانین به دلیل کاهش رتبه سایت شما به خاطر محتوای تکراری . بهتر است اگر ایده ای برای محتوا نویسی ندارد محتوای سایتهای دیگر را مطالعه کنید و الگوی مناسب برای محتوای سایت خود انتخاب و بعد ایجاد نمائید.

 

[خرید نسخه کامل طرح توجیهی]

لینکهای سریع:

 

جهت آموزش طراحی سایت حضوری ازسطح مقدماتی تا پیشرفته با ما تماس بگیرید.
    شماره های تماس همدان: ۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹     ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰     ۰۸۱۳۴۲۹۶۰۶۷

 

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)
معرفی طراحی سایت در استان همدان
راهنمای آموزش طراحی سایت آسان
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین