دریافت نماد اعتماد سایت

دریافت نماد اعتماد سایت -تقریبا حدود ۸ سال است به صورت مدون طرح دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت ایران برای تمامی فعالان تجاری کسب و کار به روش اینترنتی یا همان صاحبان سایت الزامی شده است .به گونه ای که در حال حاظر سایتهایی که از این امتیاز برخوردار نیستند تا زمانی که این نشان را دریافت نکنند نمی تواننداز دیگر مزایای دولتی و غیر دولتی نظیر درگاه بانگها استفاده کنند.

دریافت نماد اعتماد سایتنماد اعتماد الکترونیکی چه مزایایی دارد؟

در سالیان قبل مردم کمتر به سایتهای اینترنتی خصوصا فروشگاه های آنلاین اطمینان می کردند و تمامی شعارهای تبلیغاتی آنها را به گونه ای کلاهبرداری میپنداشتند . البته تا حدی هم حق با آنها بود. به این دلیل که مرجع یا مراجعی برای بیمه هزینه ها و تائید کسب و کارها و حتی احراز هویت صاحبان سایتها وجود نداشت البته نمی توان گفت کپی برداری ولی الگو برداری این روش در ایران از سایت وری ساین آمریکا گرفته شده و تمامی سایتهای معتبر دنیا دارای تائیدیه این نماد هستند.

 

مثال روشن نماد اعتماد سرویس ایران

برای روشن شدن این مطلب که نماد اعتماد چگونه میتواند در نمایش اطلاعات صاحب سایت و جزئیات کسب و کار موثر باشد میتوانید با کلیک بر روی آی کن نماد ما اطلاعاتی لازم و مرتبط با کسب و کار گروه نرم افزاری سرویس ایران را مشاهده نمایید.

 

دریافت نماد اعتماد سایت

 

دریافت نماد اعتماد سایت

از کجا شروع کنم . چطوری نماد دریافت کنم؟

برای دریافت نماد الکترونیکی سایت و کسب و کار خود لازم است با توجه به اطلاعات شخصی و سازمانی که در صفحه ثبت نام اینماد وجود دارد ابتدا اطلاعات خود را ثبت نمایید و در مراحل بعدی پنل شما قابلیت ثبت بی نهایت کسب و کار را دارد و شما می توانید با مراجعه به صفحه پروفایل یا ناحیه کاربری مشخصات خود را ثبت نمایید.و مدیریت کنید و پس از انجام موارد خواسته شده نماد خود را دریافت نمایید.

 

ورود یا عضویت در اینماد برای ثبت نماد

 

 

.

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)
رفع خطای ۵۰۳ Service Unavailable در وردپرس
بسته کامل آندروید استودیو ۲۰۱۹
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین