تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام – تولید محتوا در این عصر مهم ترین شاخص معرفی محصولات و خدمات و آموزش بشمار می رود.در این مقاله سعی شده به مقوله مهم تولید انواع محتوا بپردازیم . این مورد آنقدر مهم است که گوگل شاخص اصلی معیار سنجش سایتهای مطلوب را نوع محتوا بکاررفته در سایت قرار می دهد.تا آنجا که اگر سایتی محتوای شده داشته باشد از نظر گوگل فاقد ارزش است.در ادامه با ما همراه باشید.

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

چرا تولید محتوا از دیدگاه گوگل مهم است؟

طبق معمول مدیران سایتهای خبری یا حتی فروشگاهی برای رقابت همیشه این اشتباه را تکرار می کنند که محتوایی شبیه رقیب خود تولید کنند و یا تعداد محتوای سایتهای آنها حداقل به تعداد محتوای رقبای آنها باشدیا حتی بیشتر. و همین اشتباه باعث می شود دست به کپی و تغییرات ضعیف در محتوا بزنند و همان را با نامی دیگر منتشر کنند . البته الگوبرداری بسیار مورد تائید است ولی باید در الگوبرداری از محتوا سعی شود محتوای تولیدی کاربردی تر و منحصر بفرد بنظر برسد و کاربران را برای بازدید و مطالعه ترغیب کند.گوگل سایتی را می پسندد که کاربران آن را بپسندند.

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

 

 

 

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

کپی نکنید الگو بردارید

شاید این کلمات شبیه هم باشند ولی در محتوا نویسی کاملا معنای متفاوتی دارند. کپی مطالبی است که فقط برای پر کردن سایت از سایتها و مقالات دیگر در سایت شما قرار می گیرند. ولی الگو برداری تولید محتوایی است که با توجه به کلمات کلیدی و عناوین سایتهای رقیب انتخاب می شود و با توجه به دانسته های جدید و بروز تولید می شود . این امر باعث می شود اگر کاربری به دنبال آن مطلب باشد گوگل مطلب شما را به عنوان مطلب شاخص و بروز در صفحه اول نمایش می دهد.

 

 

 

 

به دنبال جذابیت محتوا باشید

فرقی ندارد محتوای مد نظر شما متن باشد تصویر باشد یا ویدیو و یا هر شاخص دیگری . ممکن است شما به دنبال یک آموزش تصویری در گوگل جستجو کنید ولی ویدیو یا آموزشی نظر شما را جلب می کند که جذاب باشد آنقدر جذاب که مخاطب چندین بار آن را مشاهده کند و حتی از شدت جذابیت به دیگران هم توصیه کند.دیدن یا مطالعه محتوای جذاب مخاطب را برای هر پیشنهادی آماده می کند . این پیشنهاد می تواند بنر تبلیغاتی مشتریان شما باشد و یا پیشنهاد خرید محصولات جدید شما . پس جذاب محتوا بنویسید تا فروش جذابی را تجربه کنید.

 

 

 

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

محتوای متنی شاخص تولید کنید

زمینه لازم برای تولید محتوای شاخص ،هدفمند و کاربردی متنی داشتن اطلاعات کافی در مورد مطلب مورد نظر است . پیشنها میکنیم برای محتوا نویسی در زمینه هایی که قسد دارید مطلب بنویسید خوب مطالعه کنید . کلمه خوب مطالعه کردن یک برنامه ریزی زمانبندی شده روزانه است . به عنوان مثال روزی یک یا دو ساعت مطالعه کنید با این کار دایره واژگان ذهن شما گسترده تر می شود و در استفاده از کلمات زیبا و کاربردی حرفه ای می شوید.بعد از مطالعه شما کارشناسی شده عمل می کنید.و وقتی مطلبی کارشناسی شود به دل خواننده می نشیند.و درنهایت بازدیدکنندگان سایت یا محتوای شما بیشتر و بیشتر می شوند.

 

 

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

تصاویر شاخص سایت خود راتولید کنید

به عنوان مثال اگر مطلبی مد نظر شما است برای آن خودتان عکس بگیرید حتما لازم نیست با دوربینهای با کیفیت عکس برداری کنید با همان گوشی شخصی خودتان تصویر برداری کنید. مهم این است خودتان تولید کنید و مهم تر از آن این که محتوای تصویری شما باید مرتبط با موضوعات متنی شما باشد. تصاویر درسئو بسیار مهم اند آنقدر که بخشی از موتورهای جستجو را به خود اختصاص می دهند و اکثر سایتها با تصاویر محتوایی خود به رتبه های بالا دست پیدا می کنند. متنهای جایگزینی که برای تصاویر در سایتها قرار می گیرند مطابق با یک کلمه کلیدی و کانونی عمل می کنند.

 

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

 

برای محتوای تصویری و ویدیویی امضاء تهیه کنید

حتما درهنگام جستجو در وب مشاهده کردید که وقتی به دنبال تصویری با کیفیت می گردید تصویری را میابید که آرم یا آدرس سایتی در آن هست و شما دیگر تمایلی برای استفاده از آن ندارید. همین باعث می شود تصاویر شما منحصربفرد باقی بماند.علاوه بر تبلیغ نام تجاری و آدرس سایت محتوای شما امضاء شده درجستجوگرها ثبت می شود.شما هم به راحتی بعد از تولید تصاویر شاخص محتوایی خود به کمک نرم افزارهای واترمارک قادر خواهید بود تصاویر خود را مختص سایت و مطلب خود منتشر کنید.

 

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

 

نقش تولید محتوا در سئو

پیشنهاد می کنیم برای مخاطبان خود ارزش قاعل شوید و محتوای ارزشمند و کاربردی تولید کنید . اگر خودتان قادر به تولید محتوای مناسب نیستید این کار تخصصی را به شرکتهای سئو نظیر سرویس ایران واگذار کنید. وقتی محتوای تخصصی تولید شود کاربران شما همیشگی خواهند شد و با توجه به تعداد بالای بازخورد و بازدید . سایت شما در صفحه های اول جستجوگرهای اینترنتی قرار می گیرد.

تولید محتوای هدفمند برای سایت و اینستاگرام

 

با قوانین الگوریتمی سئو هر شبکه آشنا شوید

شبکه و سایتهای مختلف نظیر گوگل و اینستاگرام که به نوعی سرویس دهنده تبلیغاتی و سئو هستند همیشه به صورت سالانه و یا ماهانه الگوریتم یا قانون پردازش اطلاعات مشتریان خود را تغییر می دهند. این مهم از این جهت انجام می شود که رفع ایرادات سیستم برطرف شود و قوانین جدید با توجه به تجربه کاربران در سیستم اعمال شود و همین دلیل گوگل و اینستاگرام الگوریتم سئو و بازاریابی واسطه ای خود را هر ساله تغییر می دهند.و این بسیار مهم است که ما برای تولید محتوا و همخوانی با قوانین این سرویس دهندگان در باره الگوریتم های جدید اطلاعات کسب کنیم و با آنها پیش رویم.

 

تولید محتوا برای اینستا گرام

اینستاگرام قدمی فراتر از یک شبکه اجتماعی برداشته و علاوه بر ارتباط میان کاربران و گروهها تبلیغات گسترده و موتور جستجوی داخلی قدرتمندی که در خود جای داده .با سیاستگذاری مشتری مداری و پرطرفدار در تمامی نقاط جهان محبوبیت چشمگیری را به خود اختصاص داده به گونه ای که امروزه برای هر کسب و کاری حداقل یک صفحه اینستاگرامی الزامی است .نوع محتوای این شبکه اجتماعی طبق معمول رسانه ای است (تصویر،ویدیو) بدون توضیح لازم است هشتگها و تگها و لوکسشنهای موقعیتی در هنگام پست همانند وبلاگ و وبسایت رعایت شود . مابقی قوانین محتوایی اینستاگرام شبیه رعایت آن در گوگل است.

 

 

کاربرد دیگر شبکه های اجتماعی در سئو

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی فقط برای کاربرد پست و ارسال یک مقاله یا تصویر نیست و یا اینکه بازخوردی از سوی کاربران دریافت کنید. بهترین کاربرد شبکه های اجتماعی شیر کردن یا اشتراک گذاری مطالب سایتهای شما است . با این کارشاخص بک لینک سئو شما به صورت رایگان برای سایت شما فعال می شوند. و این برای گوگل و جستجوگرهای دیگر بسیار حائز اهمیت است و سایت شما را به عنوان یک سایت پرطرفدار نمایش می دهد.

 

طراحی سایت | سئو سایت | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی اپلیکیشن

۵/۵ - (۲۵ امتیاز)
طراحی و مدیریت صفحه اینستاگرام
طراحی سایت و رشد کسب و کار های مجازی
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین