توسعه کسب و کار وافزایش درآمد

توسعه کسب و کار وافزایش درآمد

هدفگذاری برای موفقیت ایده کسب و کار

سرمایه گذاری بدون ایده و تمرکز بر اهداف امکانپذیر نیست.زمانی می تونی به برداشتت امیدوار باشی که از قبل برای کاشت کاری کرده باشی..در این باره چندین تناقض وجود داره ..زمانی هست که شما کسب و کار خودتون را دارید ولی انتظارتون بیشتر این بوده و میسر نشده و در طرف دیگر زمانی هست که شما ایده هایی فراوانی در ذهن دارید اما دریغ از یک برنامه تدوین شده برای اجاریی شدن طرح و ایده . قالبا موفقیت با ساختن پلکان پدید می آیند .درواقع لازم نیست فقط هدف نهایی را مشخص کنید بهتر است برای بدست آوردن هدف مشخص اهداف کوچکی را بجای پله های پلکان بسازیم و در کوتاه مدت به آنها برسیم . با این طعریف هر روز به هدف بزرگ نزدیک و نزدیک تر خواهیم شد.

چه کسب و کاری قابل توسعه و بروزرسانی است

از نظر نظام سرمایه داری که در اکثریت کشورهای توسعه یافته جا افتاده است فقط کسب و کارهایی که ایده های جدید دارند قابل توسعه و سرمایه گذاری هستند . اما این تفکری کاملا اشتباه است. با اشاره به چند مثال این موضوع را بیان خواهیم کرد. بخشی از نظریه توسعه کسب و کارهای جدید با تمرکز بر ایده های خلاقانه کاملا درست است اما باید در نظر داشت بیشتر نیازها تغییر نکرده پس براورده کردن نیازهای مردم که از قبل هم وجود داشته با روشهای خلاقانه می تواند نوعی توسعه و بروزرسانی مشاغل باشد . به عنوان مثال نیاز به حمل و نقل سریع از زمان چاپار قدیم به اپلیکیشن های وینرو ویا اسنپ تغییر کرده و کار را برای مردم آسان تر نموده و البته درآمدی بسیار قابل توجه را برای سرمایه گذار در برداشته . و فقط می توان گفت با یک نگاه کارشناسی شده این امکان برای هر کسب و کاری وجود دارد که درآمد و ارزش خود را در بازار به طور چشمگیری افزایش دهند.

ارتباط درآمد با توسعه چگونه است؟

توزیع درآمد برای توسعه بسیار مهم است، زیرا بر انسجام جامعه تأثیر می گذارد، میزان فقر را برای هر متوسط درآمد سرانه مشخص و اثرات کاهش فقر رشد را تعیین می کند و حتی بر سلامت مردم تأثیر می گذارد.

چگونه افزایش درآمد منجر به توسعه صنایع می شود؟

افزایش درآمد ملی صنعتی شدن به کشورها امکان استفاده بهینه از منابع کمیاب خود را می دهد. این امر باعث افزایش کمیت و کیفیت کالاهای تولید شده در آن شرکت می شود که سهم بیشتری در تولید ناخالص ملی (GNP) دارد.

 

توسعه چه تاثیری بر رشد اقتصادی دارد؟

رشد بلندمدت می تواند منجر به توسعه اقتصادی شود که منجر به مزایایی مانند افزایش نرخ اشتغال و درآمد ملی می شود. این مزایا در توسعه اقتصادی منجر به افزایش سطح زندگی شهروندان کشور می شود.

 

آیا درآمد شاخص خوبی برای توسعه است؟

متوسط درآمد افراد ساکن در کشور، درآمد سرانه است. افزایش PCI یک شاخص مهم توسعه اقتصادی است. افزایش PCI نشان دهنده رفاه اقتصادی کشور است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
طراحی سایت در همدان
ابزار جدید برای بازاریابی واسطه ای دیجیتالی
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین