بهترین طراحی سایت هتل

بهترین طراحی سایت هتل – بهترین طراحی و الگوریتم سایت هتل می بایست به گونه ای برنامه نویسی شده باشد که علاوه بر منحصربفرد بودن نوع طراحی ظاهری دارای المانهای کاربردی برای ارتباط موثر میان مشتریان باشد.آیتم های چون رزرواسیون آنلاین،باشگاه مشتریان،پیشنهادات ویژه، تخفیفات فصلی،جاذبه های گردشگری شهر،گالری بروز تصاویر هتل،تورهای مجازی،بخش ارتباط با مشتریان ،آیکن های شبکه های مجازی،فرم های تماس،منوهای غذا و خدمات،تعرفه های روز خدمات و ده ها امکان دیگر که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

 

مهم ترین شاخص معیار سنجش سایت هتل

استفاده از تمامی امکانات برای یک سایت هتلی حیاتی و ضروری است . به این دلیل که برخی از مشتریان که روند رزرواسیون و سفارش خود را همیشه از راه اینترنت انجام می دهند . به دنبال سایت تکامل یافته ای می گردند که همه چیز تمام باشد در واقع با مشاهده خدمات و امکاتی که در یک سایت کامل هتل موجود است برای خرید خدمات تصمیم گیری می کنند.از این رو همه آیتم هایی که در سایتهای هتلی بین المللی وجود دارد الزامی است.

 

بهترین طراحی سایت هتل

 

سئو مهم ترین بخش طراحی هتلی است

سئو به مفهوم ساده معرفی لینکها و عناوین سایت به موتورهای جستجو برای هر سامانه تحت وب الزامی است . در واقع بدون سئو هیچ اتفاق خوبی برای سایت پیش نمی آید و هیچ موفقیتی در افزایش درآمد حاصل نمی شود.سئو یک امر تخصصی است که در تمامی مراحل طراحی و مدیریت سایت نقش دارد از طراحی پایه ای سایت تا تولید محتوای با ارزش ،و تعریف کلمات جستجوی مرتبط با خدمات،اما بهترین نقش را در سئو سایت، گوگل ایفا می کند . گوگل با سرویس های متنوع تبلیغاتی سایت شما را در لیست اول قرار می دهد و این یک موفقیت با ارزش است.

 

 

 

آیتم های منحصربفرد خاص

آیتم های منحصربفرد خاص ، زمانی میرسد دیگر نیازی به تعریف و تمجید در مورد خدمات نیست و تنها شاخص های خاص منحصر بفرد معرف خدمات و محصولات می باشند .زمانی که از گذر تبلیغات و راه اندازی سایت عبور کردیم نوبت به برندسازی سازمانی می رسد. استفاده از آیتم های منحصربفرد نظیر نام و لوگو اختصاصی می تواند خدمات مار رادر دیدگاه عمومی نمایانتر سازد. به عنوان مثال مجموعه هتلهای پارسیان،مجموعه هتلهای پارس ، مجموعه هتلهای اسپیناس، اگر وارد یکی از سایتهای فوق شوید از رنگ و لعاب و تعاریف و لوگو های منحصر بفرد متوجه این شاخص مهم اختصاصی خواهید شد.

 

 

 

استفاده از آیتم های جذاب

خاصیت ریسپانسیو ، یا ،واکنشگراء یک قابلیت جدید برای ایجاد جذابیت در طراحی سایت است که امروزه کاربران را بیشتر پایبند خدمات و محصولات سایت می سازد.سایتهای واکنشگرا جدا از زیبایی ظاهری در سئو سایت نقش بسزایی دارند.به گونه ای اگر سایتی از این امکان استفاده نکند از نظر گوگل یک ضعف بشمار می رود. از این رو بهترین سایتهای هتلی و خدماتی واکنشگراء هستند.

 

بهترین طراحی سایت هتل

 

 

نمایش در سایت هتل در تمامی دستگاه ها

نمایش سایتها در موبایل ، تبلت ، و انواع نوتبوک از نظر سئو بسیار مهم است.اهمیت این موضوع انقدر مهم و حیاتی است که سازمانهای بزرگ به صورت جداگانه سایت خود را به انواع اپلیکیشن های خدماتی متصل می کنند که بیشتر و بهتر دیده شوند. با این کار محدودیت های نمایش از بین می رود و در نهایت شاهد روند بازدید و فروش بیشتری خواهیم بود.

 

نمایش در سایت هتل در تمامی دستگاه ها

 

 

برای طراحی سایت هتل از کجا شروع کنم

گروه نرم افزاری سرویس ایران با اجرای بیش از ۱۴۵۶ پروژه موفق وب در طی ۱۴ سال گذشته این اطمینان را به شما می دهد .سایتی با تمامی امکانات با هزینه مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه نماید . و با توجه به حضور نمایندگانمان در تمامی نقاط کشور هیچ محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد.

 

 

برآورد قیمت طراحی سایت هتل

برآورد قیمت طراحی سایت هتل – قیمت طراحی سایت هتل چقدر است ؟

  • قیمت حدودی سایت برنزی – قیمت طراحی و راه اندازی ۳۵۰۰۰۰۰ تومان و هزینه پشتیبانی و هاست سالانه ۸۰۰۰۰۰ تومان.
  • قیمت حدودی سایت نقره ای – قیمت طراحی و راه اندازی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان و هزینه پشتیبانی و هاست سالانه ۱۵۰۰۰۰۰ تومان.
  • قیمت حدودی سایت طلایی – قیمت طراحی و راه اندازی ۱۰۵۰۰۰۰۰ تومان و هزینه پشتیبانی و هاست سالانه ۱۸۰۰۰۰۰ تومان.
  • قیمت حدودی سایت سفارشی – قیمت طراحی و راه اندازی ۲۰۵۰۰۰۰۰ تومان و هزینه پشتیبانی و هاست سالانه ۲۸۰۰۰۰۰ تومان.

 

هزینه های فوق حدودی است. ودر هنگام سفارش شامل تخفیف می باشد

 

[av_buttonrow alignment=’center’ button_spacing=’5′ button_spacing_unit=’px’ av_uid=’av-qmo6pky’ admin_preview_bg=”] [av_buttonrow_item label=’سفارش طراحی سایت’ link=’page,215827′ link_target=’_blank’ size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-jpycqwy’] [av_buttonrow_item label=’تعرفه ارائه خدمات’ link=’page,40′ link_target=’_blank’ size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-hx3w3ya’] [av_buttonrow_item label=’تعرفه ارائه خدمات’ link=’page,217244′ link_target=’_blank’ size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-4qep4y’] [av_buttonrow_item label=’سفارش قدم به قدم’ link=’manually,http://cp.serviceiran.com/cart.php’ link_target=’_blank’ size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-7azrruq’] [/av_buttonrow]

 

راه اندازی سایت هتل در همدان , راه اندازی سامانه هتلی در همدان،خرید سایت هتل در همدان ،سامانه رزرواسیون هتل در همدان،خرید طراحی سایت هتل

 

 

 

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)
۵ فروشگاه اینترنتی برتر ایران
چطوری خودم سایت طراحی کنم
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین