افزایش ترافیک سایت با هدف گذاری مناسب

افزایش ترافیک سایت با هدف گذاری مناسب – برای دستیابی به یک ایده مناسب و هدف گذاری کمپین بازاریابی اینترنتی در حوزه موتورهای جستجو، باید به وضعیت صنعتی که در آن فعالیت می کنید، آگاه باشید. اهداف بازاریابی اینترنتی در حال تغییر است. افزایش ترافیک سایت، ایجاد مشتری بالقوه و افزایش کلیک روی لینک سایت از اهداف اولیه آن است. اما امروزه برند سازی هم یک هدف مهم و برجسته شده است.

افزایش ترافیک سایت با هدف گذاری مناسباهداف شما برای کمپین تبلیغاتی چیست؟!

شما دقیقا از یک کمپین بازاریابی اینترنتی در حیطه موتورهای جستجو چه می خواهید؟ اهداف شما چیست؟ آیا می خواهید فروش تان افزایش یابد؟ یا اینکه ترافیک سایت تان افزایش یابد؟ آیا می خواهید مشتری بالقوه را جذب کنید؟

۱.افزایش ترافیک

  هدف سنتی و همیشگی بازاریابی موتورهای جستجو تولید ترافیک برای سایت است. اینجا نقطه ای است که بازاریابی اینترنتی آغاز می شود. راه های زیادی برای افزایش ترافیک وجود دارد که بستگی به محصول و مخاطبان شما دارد.

  •  الف) تبلیغات کلیکی

راه بسیار مفیدی برای ایجاد ترافیک اولیه به یک سایت جدید است. طبق مطالعات جدید، (ppc)تبلیغات کلیکی یا براساس ترکیب کلمات کلیکی که شما استفاده می کنید این تبلیغ می تواند خیلی ارزشمند باشد.

  •  ب) سئو

سئو یا جستجوی ارگانیک برای ایجاد ترافیک مقداری زمان بر است. براساس میزان رقابت کلمه کلیدی و میزان اشباع بودن آن بین ۲ ماه تا ۲ سال طول می کشد تا نتیجه ی سئو در موتورهای جستجو نشان داده شود.

  •  ج) موبایل

موبایل وسیله ای است که امروزه در تمامی ابعاد زندگی افراد سهم زیادی به خود اختصاص داده است. یک  بررسی نشان داده است که ابزارهای تبلیغاتی با استفاده از گوشی های همراه ۴۷درصد سهم بیشتری در بازاریابی اینترنتی دارند.

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای تولید ترافیک وجود دارد، موضوعی که شما بر آن تاکید دارید وابسته به فاکتورهای زیر است:
  •   نوع صنعت
  • بازار هدف
  •  جغرافیای بازار
۲.ایجاد مشتریان بالقوه:

 تولید مشتریان بالقوه  باعث ایجاد یک رابطه بین مشتریان احتمالی تان می شود. این رابطه به خصوص از طریق ایمیل برقرار می شود. آقای بریان مسی در یک بررسی نشان داد که برای تبدیل بازدید کننده به مشتری باید از آن ها اجازه گرفت یعنی باید اختیار تمایل به دریافت ایمیل یا عدم تمایل را به آن ها محول کرد.

۳.فروش

 فروش محصول یا خدمات یکی از اهداف مهم بازاریابی اینترنتی است. به هر حال بازاریابان این فاکتور سوم را در اولویت کمپین خود قرار می دهند. فروش بی درنگ زمانی که محصول تان به نسبت ارزان می شود و مشتری باید منتظر باشد، بسیار مهم می باشد.

 ۴.افزایش سطح آگاهی نسبت به برند

 اگرچه بازاریابان برند سازی را به عنوان اولویت چهارم در بازاریابی اینترنتی در حوزه موتورهای جستجو معرفی کرده اند، اما میزان اهمیت این موضوع در حال افزایش است. اگر شما در حال فروش محصولی هستید که تنها در فروشگاه ها قابل عرضه است، مانند نوشیدنی، بنزین و مواد شوینده یا اینکه یک کمپین انتخاباتی را هدایت می کنید. برند سازی باید جزو اولویت اول شما باشد.

نتیجه گیری برای هدفگذارب برای انتخاب ابزار تبلیغات

به هر حال ایجاد آگاهی نسبت به برند از طریق تبلیغات کلیکی کاملا با یک تبلیغات تلویزیونی برند سازی در گذشته متفاوت است. شما باید نوعی ابزار برای اندازه گیری ارزش کمپین بازاریابی اینترنتی خود داشته باشید، برای مثال شاخص اندازه گیری بر مبنای داده ها، اما کمی هم بر مبنای استدلال احساسی خوب باشد!

افزایش ترافیک سایت با هدف گذاری مناسب
Website Traffic as a Fast and Easy Website Concept

چگونه مخاطبان خود را بشناسیم؟

قبل از این که هر کار دیگری انجام دهید، قبل از این که بررسی کلمات کلیدی را انجام دهید، قبل از این که یک برنامه تبلیغات بنویسید، قبل از این که کمپین تبلیغات کلیکی گوگل (ppc)خود را راه اندازی کنید، و یا صفحه فرود (landing page) خود را بسازید باید مخاطب خود را بشناسید.

 

 

سفارش سئو و طراحی سایت

مشاوره قبل از سفارش

اگر مخاطبان را بشناسیم راه ارتباط موثر آن را هم پیدا خواهیم کرد

ما در مورد مخاطبان عمومی مثل زنان ۲۰ تا ۴۰ ساله یا مدیران بازاریابی شرکتهای رو به رشد صحبت نمی کنیم. زمانی که در مورد مخاطبان صحبت می کنیم در واقع در مورد شخصیت حرف می زنیم. از این پس شما باید در مورد ویژگی های شخصیتی مخاطبان تان فکر کنید. ما در مورد شخصیت های خاصی صحبت می کنیم. کسانی که ویژگی های شخصیتی، اهداف، رویاها، ترس ها، ارزش ها و دیدگاه های مشخصی دارند.ما به دورانی رسیده ایم که ثروت در بازارهای گوشه (Niche Market)یا تخصصی است و تعداد نامحدودی بازار گوشه وجود دارد.

 

چگونه مخاطبان تجاری خود را بشناسیم؟

قبل از این که هر کار دیگری انجام دهید، قبل از این که بررسی کلمات کلیدی را انجام دهید، قبل از این که یک برنامه تبلیغات بنویسید، قبل از این که کمپین تبلیغات کلیکی گوگل (ppc)خود را راه اندازی کنید، و یا صفحه فرود (landing page) خود را بسازید باید مخاطب خود را بشناسید.

 

استفاده از شخصیت ها بجای تمرکز روی بازدیدکنندگان

چرا باید از شخصیت ها استفاده کنیم؟ چرا نباید دیگر به بازدیدکنندگان فکر کنیم؟ تغییر نگرش دشوار است.بخش بندی بر اساس بازدیدکننده بسیار آسان است. به عبارت دیگر تحلیل افراد بسیار دشوار است. شما در مورد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند چه می دانید؟ به چه گروهی از جامعه تعلق دارند؟ چگونه می توانید محتوایی مناسب نیازهایشان تولید کنید؟ اینجاست که شناخت شخصیت ها به کمک شما می آید!

 

تعریف پرسنا یا شخصیت چیست؟

پرسنا طرح یا الگوی اصلی است که اهداف مختلف را توصیف می کند، الگوی رفتاری بین افراد را بررسی می کند.

(کیم گودوین)

تعداد میانگین تیپ شخصیتی ۳ تا ۵ است. تیپ شخصیتی نماینده آماری یا دموگرافیک کاربران نیست.

چگونه پرسنا یا تیپ شخصیتی خلق کنیم؟

این کار پیچیده و زمان بر است. اما برای شما وجه تمایزی ایجاد می کند. رمز این کار شناخت متغیرهای رفتاری و ارتباط آن ها به اهداف و انگیزه هاست. این یک راهنمای خوب برای موفقیت در کسب و کارتان است.

 

سه مرحله ساخت پرسنا:

  • تحقیق:

اول از همه باید تحقیق خودتان را انجام دهید. باید نقش های اصلی را مشخصی کنید، ایجاد جلسات فوکوس گروپ یا گروه های کانون یا سهامداران، بررسی کردن و آمار گرفتن. شما باید تمامی این اطلاعات را برای ساخت پرسنا داشته باشید.

  • مدل سازی:

حال زمان تحلیل اطلاعات است و باید به نتیجه گیری برسید. باید رفتارها، اهداف و شخصیت ها را شناسایی کنید. شما باید به خلق پرسناها در پس بازدیدها نزدیک شوید.

  • به کار گرفتن:

شما تحقیق خودتان را انجام دادید. اطلاعات را آنالیز کردید، حال زمان عمل است. سناریوی اصلی خود را طراحی کنید. اهداف پرسنا را به  اهداف کسب و کارتان متصل کنید. مشخص کنید که هر پرسنا به چه عواملی برای رسیدن به اهداف شان نیازمند است؟ به طور ویژه شما به یک استراتژی نیاز دارید: چگونه هر پرسنا را جذب کنیم؟

 

سفارش سئو و طراحی سایت

مشاوره قبل از سفارش

سئوی بهتر چه نوع ترافیکی را افزایش می دهد؟

سئو می تواند ترافیک وب شما را با اطمینان از ویژگی های وب سایت شما در جستجوهای مرتبط افزایش دهد و بازدیدکنندگان را جذب کند. سئوی به اصطلاح ارگانیک فرآیند به دست آوردن یک قرارگیری طبیعی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است.

 

چه چیزی باعث افزایش ترافیک مستقیم می شود؟

دلیل اینکه ترافیک مستقیم بسیار زیاد است این است که همه چیز گوگل است. اگر یک جلسه را نمی توان نسبت داد، گوگل آنالیتیکس آن را به دایرکت اضافه می کند. بنابراین، هر زمان که ردیابی شما به درستی تنظیم نشده باشد، احتمالاً ترافیک مستقیم بالاتری خواهید دید.

علت اصلی ترافیک چیست؟

ترافیک از جاده ای که تعداد زیادی اتومبیل در آن در آن واحد وجود دارد، اتفاق می افتد. اگر جاده فضایی برای همه وسایل نقلیه نداشته باشد، مردم باید آهسته‌تر و نزدیک‌تر به هم رانندگی کنند تا ماشین‌های بیشتری را در خود جای دهند.

 

چه چیزی یک وب سایت را برای بازدیدکنندگان جذاب می کند؟

رنگ‌های وب‌سایت، فونت‌ها، سبک دکمه‌ها، اندازه سرفصل‌ها، سبک‌های تصویر، اندازه‌های تصویر و پس‌زمینه‌ها از جمله مواردی هستند که باید ثابت نگه داشته شوند. در حالی که همه این عناصر بخشی از آنچه یک وب سایت را از نظر بصری جذاب می کند، همه آنها نسبی هستند.

 

چه چیزی بازدیدکنندگان را به وب سایت شما جذب می کند؟

تبلیغات پولی به شما کمک می کند تا با ایجاد تبلیغات قابل کلیک پولی که مردم را مستقیماً به سمت شما هدایت می کند، بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنید. اگر از PPC (پرداخت به ازای کلیک) با موتور جستجویی مانند گوگل استفاده می کنید، می توانید از Google Adwords برای انتخاب عبارات کلیدی مرتبط با سایت و خدمات خود استفاده کنید.

آیا راهی برای افزایش ترافیک ارگانیک فوری وجود دارد؟

وبلاگ نویسی شاید موثرترین راه برای افزایش ترافیک سایت ارگانیک شما باشد. این به شما امکان می دهد تا به عمق بیشتری از آنچه وب سایت شما اجازه می دهد وارد شوید و کاتالوگ بزرگی از محتوای مفید و بهینه سازی شده برای افراد را با محوریت بازار شما ایجاد می کند. با این حال، محتوای بد نوشته، هرزنامه یا ارزان می‌تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد.

 

از کجا شروع کنیم؟

از مصاحبه با مشتریان و بازدید کنندگان خود آغاز کنید. با تیم خدماتی خود برای آگاهی از علایق مشتریان  صحبت کنید. این یک «باید» است و حتما باید انجام شود!.مشتری خود را بشناسید، چه چیزی می خواهد، می توانید یک بررسی آنلاین انجام دهید. تا دریابید مردم در وبسایت شما به دنبال چه هستند؟ زمانی که این کار انجام شد باید به خوبی مشتری خود را بشناسید و این سوال را از خود بپرسید: آیا وبسایت من برای هر کدام از آن ها بهینه شده می باشد؟ افزایش ترافیک سایت با هدف گذاری مناسب

 

سفارش سئو و طراحی سایت

مشاوره قبل از سفارش

 

 

همین مطلب در گوگل

پنل نمایندگی فروش پیامک های تبلیغاتی

طراحی سایت در همدان،تهران،انزلی

سفارش آنلاین خدمات

تعرفه ارائه خدمات

نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن

درخواست مشاوره خدمات کارشناسی

مرکز مشاوره خواهگاه (از من بپرس)

شرکت نرم افزاری در همدان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵/۵ - (۶ امتیاز)
طراحی سایت و اپلیکیشن همدان
تاریخچه فروشگاه های اینترنتی در ایران
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین