چه سایتی خوبه – هزینه سایت چقدره

چه سایتی خوبه – هزینه سایت چقدره  – در عصرجدید هر شخص با هر دانش و تحصیلاتی می تواند بسته به موضوع فعالیت خود سایتی راه اندازی کند و کسب و کار خود را رونق ببخشد. کسب درآمدی قابل توجه که از راه روشهای سنتی غیر ممکن است.تقریبآ در تمامی زمینه های کسب و کار ریشه ای از فناوریهای جدید تحت وب و موبایل وجود دارد و صاحبان مشاغل با بهره گیری از این ابزارها با هم به رقابت می پردازند.

چه سایتی خوبه - هزینه سایت چقدره

 

 

چه سایتی با چه موضوعی

همانطور که می دانید سایتهایی موفق اند که به یک موضوع خاص می پردازند و محتواومحصولات خود را به صورت هدفمندتوسط کارشناسان مربوطه تولید می کنند .موتورهای جستجو نظیر گوگل به این مسئله اهمیت بالایی قاعل هستندواز نظر سئو این نوع صفحات را در برگه اول گوگل نمایش می دهند.

 

چه سایتی خوبه – هزینه سایت چقدره

 

چه سایتی خوبه - هزینه سایت چقدره

 

برای یک سایت چقدر باید هزینه کنم

هزینه یک سایت طبق یک فاکتور تعیین شده برآورد می شود.هزینه اجاره هاست یا سرور مجازی +هزینه دامنه یا دامنه های مورد استفاده سایت (آدرس اینترنتی)+هزینه های جانبی وبسرویس های سفارشی +طراحی هسته و پوسته سایت متناسب با طرح سفارش = که همه این موارد با توجه به سناریو اولیه تعیین میشود تعرفه های طراحی سایت در ایران متفاوت است ولی سایتهایی هستند که طبق تعرفه کسب و کارهای مجازی تعیین می شوند.سرویس ایران تعرفه  خدمات خود را از این کانال معرفی می کند برای مشاهده تعرفه های جدید به این صفحه مراجعه نمائید.

 

 

 

چه درآمدی در انتظار ماست

مثال: هر چقدر پول بدی آش می خوری – هر چقدر ایده و موضوع خوبی رو برای سایت خود انتخاب کنید نتیجه مطلوب تری را دریافت می کنید .بهتر است با کمی جستجو ایده ای را انتخاب کنید که دیگر رقبا کمتر به آن فکر کردند. در دنیا در هر دقیقه ۱۷ نفر به یک ایده فکر میکنند و همیشه اولویت و موفقیت با شروع کننده است.

 

 

 کسب درآمد و همکاری با ما

 

و اما چه سایتی خوبه

تحلیل سایتها از دو نظر مورد ارزیابی قرار می گیرد . دیدگاه مشتری و آنالیز گوگل . ازشاخصه هایی که چه از نظرکاربران و چه از نظر گوگل مهم هستند می توان به سرعت بارگذاری صفحات . مطالب و محتوای مرتبط – طراحی و گرافیک و و ظاهر سایت اشاره کرد. جالب است بدانید تنها ۵ درصد شرکتهای طراحی سایت تمامی فاکتورهای یک طراحی خوب را اجرا می کنند . و سرویس ایران یکی از موفق ترین سایتهای ارائه دهنده خدمات وب در ایران است.

چه سایتی خوبه – هزینه سایت چقدره

 

هزینه تقریبی یک سایت خوب چقدر است

همانطور که در همین مقاله اشاره شد براساس سناریو و طرح اولیه سفارشی شما هزینه تقریبی یک سایت خوب ارزان و کاربردی بین ۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان برآورد می شود که میتواند برای شروع یک استارت آپ گزینه خوبی باشد.اما بهتر است به این پیشنهاد توجه کنید. اگر قسد ایجاد یک کسب و کار با ایده منحصر بفرد و موفق را دارید بهتر است با هزینه بالاتری سرمایه گذاری کنید که با قدرت بیشتر فعالیت خود را آغاز کنید با این تفکر ریسک شکست کمتر خواهد بود.در این مورد با مشاوران ما به صورت راگان در تماس باشید.

 

 

برآورد هزینه طراحی سایت

 

 

نمونه چند سایت خوب

براساس فاکتورهای موتورهای جستجو چند سایت خوب ایرانی و خارجی معرفی میکنیم که با مراجه به این سایتها میتوانید تمامی شاخصه های موفقیت یک سایت خوب را حس کنید . یعنی . سرعت بارگزاری . سئو در گوگل و محتوا مناسب .:

 

 

 

 

 

 

همین مطلب در گوگل

لطفآجهت ادامه این مبحث در انتهای این مقاله به بحث و گفتمان بپردازید

 

 

 

۴.۷/۵ - (۴۴ امتیاز)
طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر
به روزرسانی الگوریتم Google 2020
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین