طراحی و مدیریت صفحه اینستاگرام همدان

طراحی و مدیریت صفحه اینستاگرام

طرح سناریو

library_books

ایجاد ایده اولیه
تمرکز بر خدمات
آیتم های صفحه
محتوای محصولات

مدیریت محتوا

web

تولید محتوای شاخص
عکسبرداری اختصاصی
فیلمبرداری اختصاصی
محتوا نویسی ویژه

تجاری سایزی پیج

subtitles

زیبا سازی ظاهری پیج
ساخت بگراند برای عکس ها
ساخت نوشته و لوگو رسانه ای
# هشتک_گذاری

سفارشی سازی

equalizer

هایلایت و آیکن سازی سفارشی
بومی سازی و محلی سازی
بهینه سازی محتوای پیج
معرفی در سایتهای محلی

سفارشی سازی و تجاری سازی پیج اینستاگرام

صفحات اینستاگرامی سفارشی سازی شده و تجاری سازی شده به قدری زیبا و کاربردی به نظر می رسند که کاربران دیگر به لایک یا دنبال کردن ما فکر نمی کنند و نگران این مسئله هستند که مطالب جدید ما را از دست بدهند و همین باعث می شود علاوه بر لایک محتوا ،کامت گذاری و دنبال کردن صفحه مدت زمان زیادی را در صفحه ما بگذرانند و هر بار وارد نرم افزار اینستاگرام می شوند با توجه به همان تصویر ذهنی که ما برای آنها ساختیم دوباره به صفحه ما ارجاع داده شوند و دنبال ما بگردند و همین باعث محبوبیت و افزایش بازدید طبیعی صفحه های مدیریت شده می شود. پس لازم است جدا از بازدید و فالوور صفحه خود را حرفه ای کنید.بررسی ،تحلیل،پیگیری،طراحی اختصاصی،و مدیریت محتوای پیشرفته نوعی احترام به مشتریان و مخاطبان است.

نقطه شروع تا پایان طراحی و مدیریت صفحه اینستاگرامی

برای شروع تجاری سازی و ساخت صفحه اینستاگرامی لازم است نوع کسب و کار ، رنگهای سازمانی ، لوگو شرکت یا گروه ، ونوع محصولات و خدمات مشخص یا آماده باشد و در صورت نیاز توسط گروه سرویس ایران به صورت کاملا اختصاصی تولید شود و نام تجاری و آی دی های صفحه در بخشهای ویژه ویدیو یا هر محتوای تصویری دیگر به صورت حرفه ای قرار بگیرد. این که هر صفحه و سایت با ارزش چگونه در میان مخاطبانش محبوب می شود در این عصر یک سوال ناگفته نیست .ما با تولید و عرضه محتوای باکیفیت و تصویر ذهنی جذاب برای مشتریان ارزش قائل می شویم . درنهایت آنقدر صفحات شما زیبا و جذاب به نظر می رسد که صاحبین مشاغل و کسب و کارها در هر صنفی شما را به عنوان صفحه موفق به یک دیگر نشان می دهند.

سوالات متداول

چگونه فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش مخاطب یا همان فالوورها گرانقیمت ترین سرمایه های صاحبین مشاغل و صفحات اینستا بشمار می روند برای وفاداری مخاطبین باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم البته هرکاری یعنی همان تولید محتوای ارزشمند اگر به دنبال این مسئله باشیم که فقط تعداد فالوور بالا باشد با خریدن تعدا فالوورهای فیک و پوچ می شود این مقدار را افزایش داد . البته ما این مورد را پیشنهاد نمی کنیم. بهتر است به چند مسئله کلیدی توجه کنید بعد از آن فالوورها بیشتر می شوند و از همه مهم تر همیشگی .

  1. ابتدا محتوای اختصاصی تولید کنید
  2. محتوایی تولید کنید که کاربران می پسندند.
  3. پستها و استوری های خود را با هر ترفندی تبلیغ کنید.
  4. برای صفحه خود بک لینک بگیرید .

برای پیشنهاد ات حرفه ای با ما تماس بگیرید .. ۰۸۱۳۴۲۹۶۰۶۷    –    ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

صفحه اینستاگرام برای چه کاری مناسب است؟

امروزه کلیه کسب و کارها نیازمند فرآیند اینترنتی شدن هستند. یعنی به معنایی ساده تر لازم است محصولات و خدمات شرکتها و سازمانها در حوزه اینترنتی هم معرفی شوند و شاید بتوان گفت اگر شغلی محصولات خود را اینترنتی ارائه نکند محکوم به شکست است.و شاید اولین قدم تولید محتوا و مدیریت صفحه اینستاگرامی است و پس آن باید به فکر ایجاد سایت و تبلیغات دیگرباشیم.

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

چگونه برای صفحه خودم تبلیغ کنم؟

برای تبلیغ هدفمند و کارآمد همیشه این پیشنهاد جوابگو بوده که تبلیغاتی را انتخاب کنید که در همان حوزه نمایش تبلیغات شما اتفاق بیفتد. این به آن معناست که باید تبلیغات خود را در صفحات اینستاگرامی معتبر و پربازدید و یا از طریق تبلیغ مستقیم در اینستاگرام انجام دهید حال یا به صورت ایتوری اختصاصی و یا پست منحصر بفرد. البته راه های دیگری هم وجود دارد که در نهایت منجر به دریافت فالوور و کامنت بسیار بالا می شود .

با ما در تماس باشید.     ۰۸۱۳۴۲۹۶۰۶۷     –     ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

خرید فالوور را پیشنهاد می کنید؟

فیک نه ……تحت هر شرایطی به دنبال راحتی کار نباشید . افرادی که فالوور خرداری کردند و آمار صفحه خود را از نظر بصری بالابردند طبق آمار و تجربه ما هیچ نتیجه ای نگرفتند. بهتر است با اصول و الگوریتم ایستاگرام پیش برویم.قدم به قدم محتوا تولید کنید ،هشتک پربازدید بسازید ،و خوب تبلیغ کنید. حتما ننتیجه می گیرید.

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

چگونه استوری کنم؟

به طور معمول در همه حال می شود استوری ارسال کرد .  ولی پیشنهاد ما این است که چه در استوری و چه در پست گذاری زمانبندی را رعایت کنید یعنی استوری هایی با مضمون مشخص و هدفگزاری شده را در یک زمان مشخص در روز ارسال کرد و این قانون را درپست گذاری هم دنبال کنید.

به عنوان مثال: شنبه ساعت ۱۰ صبح استوری با مضمون …….. و در ساعت ۱۵ همان روز پستی با مضمون ……. تولید و ارسال کنیم.

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

چگونه رقابت کنیم؟

برای رقابت با همکارانی که صفحه اینستاگرامی جذابی دارند یا باید حرفه ای شوید یا  نیروی کار حرفه ای محتوانویس داشته باشید یا گروهی شبیه سرویس ایران انتخاب کنید که صفحه شما را سفارشی و حرفه ای بهینه کنند و به قول کشتی گیرها بدل هر فن را بلد باشند . در غیر این صورت هیچ وقت موفق نخواهید شد. البته ما برای شما آرزوی موفقیت می کنیم.

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)
۵/۵ - (۵۴ امتیاز)
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین