استارت آپ چیست؟

استارت آپ چیست؟ – شاید خیلی از ما تا کنون واژه استارت‌آپ به گوشمان خورده باشد اما تعریفی دقیق و روشن از آن را نمیدانیم. به همین علت ممکن است برداشت نادرستی از فعالیت این کسب‌و‌کارهای نوپا داشته باشیم. به زبان ساده یک شرکت استارت‌آپی که به اختصار «استارت‌آپ» و در زبان فارسی « کسب‌و‌کار نوپا » نامیده می‌شود، نوع خاصی از کسب‌و‌کار نوظهور است که از سرعت رشد تجاری بالایی برخوردار است.

اولین استارت آپ موفق در ایران

اولین استارت آپ موفق در ایران – به عنوان مثال یکی از فروشگاه‌های آنلاین مشهور داخل کشور که چندی پیش توسط دو برادر دوقلوی ایرانی راه‌اندازی شد نوعی استارت‌آپ است. این استارت‌آپ در زمان تاسیس با ایده‌ای ساده اما هوشمندانه راه‌اندازی شد که با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان ایرانی به سرعت رشد کرد و اکنون میلیون‌ها نفر با این فروشگاه آنلاین سر و کار دارند. اما نکته مهم اینجاست که دلیل رشد مناسب این استارت‌آپ‌ها شناسایی نیاز واقعی در جامعه است.  

راه اندازی استارتاپ

  راه اندازی استارتاپ –  شروع به کار هر استارت آپ عموماً با رؤیاپردازی و نگاه ایده آل آغاز می‌شود، اما به‌سرعت مشکلات و سختی‌ها به سراغ آن رفته و در صورت عدم تحمل فشارها و سوء مدیریت، چیزی جز شکست نصیب این شرکت نوپا نمی‌شود. تمام تلاش ما براین است که این شکست یا همان ذهنیت بد به وجود نیاد.  

استارت آپ‌های اجتماعی

استارت آپ های اجتماعی – هدف این استارتاپ ها فقط کسب درآمد نیست و نگاهشان بیشتر دنبال تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای انسان ها است.

ویژگی اصلی استارت آپ

ویژگی اصلی استارت آپ – یکی از ویژگی‌های اصلی استارتاپ ها، توانایی رشد بالا است. آنها به‌سادگی شکل می‌گیرند، شروع به کار می‌کنند، توسعه می‌یابند و در صورت داشتن پشتکار و مدیریت قوی، به موفقیت دست می‌یابند؛ اما باید در نظر داشت که لزوماً موفقیت در این شرکت‌ها بستگی به شما دارد  و استارتاپ های بی‌شماری با شکست مواجه می‌شوند و یا به موفقیت می رسند.

 

پیشرفت و شروع به کار استارت آپ ها در ایران

پیشرفت و شروع به کار استارت آپ ها در ایران – به نظر می‌رسد فعالیت و سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌کارهای نوپا یا همان استارت‌آپ‌ها در این خصوص بسیار موثر بوده و نتایج و ثمرات تاثیرگذاری را داشته و خواهند داشت. پس همین الان با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا یک استارت آپ منحصر بفرد داشته باشید و در بین رقیبان خود اولین باشید.

    [av_button_big label=’درخواست پشتیبانی و مشاوره’ description_pos=’below’ link=’page,215827′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-634u4zb’ admin_preview_bg=”] باما در ارتباط باشید [/av_button_big]  

۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹

۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰

۰۹۱۹۹۵۰۴۸۴۴

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)
تبدیل شماره حساب به شبا ملی
حقایق شگفت انگیز درباره گوگل
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین