آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل

آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل –  چه صاحب سایت باشید چه نباشید مهم ترین دلیل برای داشتن یک سایت حضور در صفحه اول موتورهای جستجو نظیر گوگل است .که مخاطبان هدف شما با جستجوی چند کلمه در نهایت به شما و محصولات شما دست پیدا کنند. در اواخر سال ۲۰۰۱ سئو بیش از پیش معنا پیداکرد و بعد از تاسیس شرکتها و موتورهای جستجوی بزرگ نظیر گوگل و مایکروسافت ،بینگ صاحبان مشاغل برای اینترنتی شدن کسب و کارشان بیشتر تلاش کردند . اما این همه ماجرا نبود . صاحبان صایتهای تجاری همه می خواستند در صفحه اول قرار بگیرند.

آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل

آوردن سایت در صفحه اول گوگل

شاید بپرسید حالا چرا صفحه اول گوگل ؟ طبق معمول کاربران اینترنت بر حسب عادت برای هر چیزی از اینترنت کمک می گیرند. به عنوان مثل اگر نیاز به طراحی سایت داشته باشند بدون دانستن علم سئو همان چیزی را در گوگل تایپ می کنند که نیاز دارند (“طراحی سایت در همدان”) خب نتیجه اثر بخش زمانی اتفاق میفتد که صاحب سایت این کلمه را سئو کرده باشد واگر نه هیچ اتفای نمیفتند و نتیجه گوگل به نفع رقبا تمام خواهد شد. به این دلیل که حدود ۹۰% کاربران نیازشان را در صفحه اول میابند و مابقی نیاز را در صفحات بعدی . پس در صفحه اول قرار گرفتن بسیار مهم است.

 

شرایط آموزش حضوری و غیر حضوری طراحی سایت و سئو

آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل

فرآیند سئو چیست؟

اگر کاربرانی که با اینترنت سروکار دارند را به چهار دسته تقسیم کنیم دو دسته اول که کاربران گذری و عادی هستند طبق معمول برای وب گردی و سرگرمی و یا مطالعه مقالات در اینترنت حضور دارند و دو دسته دیگر به صورت تخصصی در زمینه های خاص به جستجو می پردازند . البته همه کاربران از نظر سئو برای ما مهم هستند به این دلیل که هر بازدید کننده یک شانس رتبه در آلسکا و موتورهای جستجو را برای ما افزایش خواهند داد.و فرآیند سئو از اینجا شروع می شود که کاربران به دنبال چه کلماتی می گردند ، چه مطالبی را می پسندند و گوگل کدام صفحات را در صفحه اول قرار می دهد.

 

۱.معیارگوگل برای قراردادن سایت در صفحه اول

گوگل هر ماه و در برخی موارد هر شش ماه یکبار الگوریتم یا قوانینی برای نمایش سایتها در صفحات اول وضع می کند که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می شود . ۱. سایتی را می پسندم که کاربران بپسندند ۲. سایتی را می پستندم که سرعت بالایی داشته باشد ۳. سایتی را می پسندم که تولید محتوای با کیفیت داشته باشد ۴. ساتی را می پسندم که زیبا و کار بر پسند باشد و….در کلاسهای آموزشی بیشتر به این مسئله می پردازیم

۲.انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا مناسب

اگر با سیستم های مدیریت محتوا یا در اصطلاح سایت سازهای معروف آشنایی دارید نیازی به مطالعه این قسمت نیست ولی اگر اطلاعاتی ندارید لازم است به چند نکته توجه کنید اینجا انتخاب با شماست و اینکه کمی زمان بگزارید و با جستجودر اینترنت این چندتا سوال را از گوگل بپرسید. ۱. بهترین سیستم مدیریت محتوا چیست ۲. بهترین زبان برنامه نویسی تحت وب چیست ۳. بهترین پلتفرم وب کدام است . اگر هم به نتیجه ای نرسیدید. از نظر بنده بهترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس . بهترین زبان برنامه نویسی وب php و بهترین پلتفرم وب laravrel است که بیشترین تعداد نصب و استفاده را به خود اختصاص داده اند.بعد از دانستن این موارد کار راحت تر می شود.

۳.چه سرور و هاست و دامنه ای مناسب سئو است

زمانی به این مورد آخر زیاد اهمیت داده نمیشد ولی بعد از ایجاد سایتهای فرآوان در تمامی موضوعات مختلف نیاز به آدرس اینترنتی کاربردی و کوتاه به همراه گواهینامه ssl، نیاز به سرور پر قدرت ، و یا هاستی سریع و بدون مشکل بیشتر احساس شد. پس تا اینجا دریافتیم که گوگل سرعت بارگذاری سایت و دامنه انتخاب شده شما را هم بررسی می کند و این مورد را به عنوان یک شاخص بسیار مهم درنظر می گیرد. پس در این مورد خساست به خرج ندهید و بهترینها را انتخاب کنید.تا درنهایت نتیجه کار به دل شما بنشیند.

آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل

آموزش سئو سایت در صفحه اول گوگل

اصلی ترین کاری که برای آمدن به بهترین رتبه های نتایج گوگل باید انجام دهیم این است که همیشه برای سایت خود،.کار دیگری که برای موفقیت در گوگل باید انجام دهیم، ایجاد لینک های حقیقی برای سایت خودتان است که با ارتباط گرفتن و همکاری با دوستان تان که در حوزه کاری شما فعالیت دارند می توانید ایجاد کنید و از آنها برای سایت خود لینک های مفید بگیرید.

شرایط آموزش حضوری و غیر حضوری طراحی سایت و سئو

 

جهت آموزش طراحی سایت حضوری ازسطح مقدماتی تا پیشرفته با ما تماس بگیرید.       
    شماره های تماس همدان: ۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹     ۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰    
۴.۹/۵ - (۵۳ امتیاز)
بازاریابی موتورهای جستجو برای کسب و کارهای کوچک
۱۰ تکنیک مهمSEO سئو در سال۲۰۲۲
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین