چطوری خودم سایت طراحی کنم

چطوری خودم سایت طراحی کنم – جدا از نام طراحی سایت که کمی تخصصی به نظر می رسد . امروزه با گسترش علم و فناوری دیگر نیاز به دانسته های حرفه ای در زمینه های گرافیکی و برنامه نویسی نیست . و با آموزش یک نرم افزار تحت وب می توانیم بدون دانش برنامه نویسی سایت طراحی کنیم.

از اول شروع کنیم

همیشه شاید قدم اول سخت به نظر برسد ولی ما به شما کمک می کنیم تا آخر همین آموزش یک سایت طراحی کنیداگر آماده هستید این مقاله را دنبال کنید.

چطوری خودم سایت طراحی کنم

کد پایه و مورد نیاز برای شما

HTML یک زبان پایه برنامه نویسی تحت وب است که خروجی همه نرم افزارها و سایتها در انتها به یک کد html منتهی می شود و در پایان سایت شما در این صفحه نمایش داده خواهد شد. بهتر است در مورد این زبان مختصر آموزشی ببینید که در میان گستردگی واژگان راحتتر به ادامه بحث بنشینید. البته با یک روز آموزش آماده خواهید شد.در این مورد پیشنهاد می شود یک مقاله یا یک آموزش ویدیویی کامل در این زمینه تهیه کنید.. در اینجا در مورد اچ تی امل بیشتر بدانید

 

شناخت نرم افزارهای طراحی سایت

بعد از فراگیری کد پایه برنامه نویسی یعنی     (html,css,)    نوبت به شناخت نرم افزارهای تحت وب است . نرم افزارهای ویرایشگر زیادی  در بازار موجود است که می توان به  Microsoft FrontPage   Dreamweaver  , Notepad, اشاره کرد ولی پیشنهاد می شود در حد آشنایی در مورد این سه نرم افزار تحقیق کنید که با کمی جستجودر اینترنت به اطلاعات کافی دست پیدا خواهید کرد.

 

سیستم های مدیریت محتوای وب(CMS)

CMS مخفف جمله (Content Management System) به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد. همانطور که از نامش پیداست سیستم های مدیریت محتوا نرم افزارهایی هستند که توسط توسعه دهندگان وب در جهت تولید محتوا و ظاهر و ساختار وب برای افرادی که آشنایی کافی در مورد برنامه نویسی ندارند ساخته شده اند. وبه کمک آن می توانیم کار طراحی سایت را به صورت کاملا دیداری و آسان انجام دهیم.

 

معرفی سیستم های مدیریت محتوا

حدود ۱۸۶۰ سیستم مدیریت محتوا از سال ۱۹۹۹ به منظور توسعه وب توسط گروه های مختلف در ایران و جهان ساخته شده و هر روزه به دلایل باگهای امنیتی و نرم افزاری و تغییر نیاز کاربران در حال بروزرسانی می باشند .بدیهی است از نظر ایرانیان بهترین سیستم های مدیریت محتوای وب عبارت اند از :

  • وردپرس (wordpress)
  • جوملا (joomla)
  • مجنتو (magento)
  • ووکامرسی(WooCommerce)
  • دروپال(DRUPAL)

 

نصب یک سیستم مدیریت محتوا

نصب چنین سیستم هایی در شبکه محلی یعنی کامپیوتر و یا هاست یا سرور به راحتی شبیه نصب یک نرم افزار در کامپیوتر است که بعد از تنظیمات بخش های مختلف و رفتن به بخش بعدی کار نصب پایان میابد . ولی بهتر است در این خصوص فقط این واژه را در گوگل جستجو کنیم به عنوان مثال :   روش نصب ورد پرس در هاست  و به همین راحتی شما یک سایت راه اندازی کردید . شاید ازز نظر هزینه ۲۰ برابر به نفع شما باشد.

 

 

پیشنهاد ما به شما

بهتر از تا زما حصول نتیجه در زمینه آموزشی در این خصوص تحقیق کنید و اموزش های لازم را ببینید و بعد شروع به فعالیت کنید .پیشنهاد می شود برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با مشاوران ما به صورت رایگان در تماس باشید.

 

سرویس ایران توسعه دهنده خدمات وب و موبایل و توسعه تجارت الکترونیک در ایران

 

ما در کنار شما هستیم

 

 

همین مطلب در گوگل

مشاوره رایگان در این زمینه

درخواست مشاوره

سفارش آنلاین خدمات

سفارش طراحی سایت

 

اگر مایل به بحث در این زمینه هستید در بخش نظرات پیشنهادات خود را مطرح بفرمائید

 

۴.۹/۵ - (۳۴ امتیاز)
بهترین طراحی سایت هتل
بازاریابی چیست؟
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین