مدیر فروش عالی چکار می کند

مدیر فروش عالی چکار می کند – یک مدیر فروش عالی و مستعد به چه کسی می گویند – مدیر فروش و بازاریابی خوب به چه معناست و یا اگر مشخصه عالی بودن را به دوش می کشد چه دلایلی دارد. یک مدیر فروش خوب مدیری است که از تمامی ابزارهاو امکانات روز دنیا به نفع تجارت و کسب و کار خود در زمان مشخص و لازم استفاده نماید.

 

ابزارهای مهم امروزی برای مدیران فروش

طراحی سایت ، اپلیکیشن موبایل ، تبلیغات مجازی ، شبکه های مجازی ، تبلیغات مستقیم در گوگل ، تبلیغات موبایلی ، تبلیغات پیامکی ، تبلیغات ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات رسانه ای ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات در نشریات و ده ها ابزار مفید دیگر که بسیار موثر است و در تاثیرگذاری غیر قابل انکار است. استفاده از همه این ابزارهای با توجه به نوع فعالیت مورد نیاز هر کسب و کارو سازمان است.

 

 

گام اول برنامه ریزی و زمان بندی

برنامه ریزی و زمان بندی دقیق اولین گام بشمار می رود. برآورد قیمت یا برنامه ریزی مستلزم دریافت سناریو کامل از پروژه می باشد.که این مورد توسط مشتریان و با مشاوره کارشناسان ما یا شرکتهای همکار صورت می گیرد . تمامی هزینه ها براساس نیاز سازمان شکل می گیردو به صورت قدم به قدم با توجه به اولویتهای مشتری و تعیین بودجه کافی برنامه ریزی می شود.به طور معمول تعداد انگشت شماری از توسعه دهندگان می توانند خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه دهند .که این امر به دلیل تجربه بالا و نفوز کافی در بازاررقم می خورد .

 

 

گام دوم طراحی بی نقص و خلاقانه

طراحی صرفآ مختص طراحی سایت نمی شود و این طراحی و برنامه ریزی دقیق می بایست در تمامی بخشهای خدماتی توسعه در دستور کار قرار بگیرد یک طراحی بی نقص و خلاقانه باید به گونه ای باشد که مخاطب یا حتی رغیبان شما جذب و مدهوش شما شوند و از شما یک ارائه دهنده خدمات بزرگ در ذهن خود بسازند. طراحی بی عیب و ایراد یک وب سایت فروشگاهی شما را موفق و در نتیجه ماندگار خواهد کرد.

 

 

استفاده ازاپلیکیشن بازاریابی و فروش حضوری و تلفنی

این اپلیکیشن با در نظر داشتن تمامی جوانب بازاریابی سنتی و الکترونیک و استفاده مطالب آموزشی در تمامی زمینه های کسب و کار ایجاد شده – امیدواریم بعد از مطالعه کامل این اپلیکشن در حرفه بازاریابی و فروش تلفنی – حضوری و الکترونیک به مهارت های قابل توجهی دست پیدا کنید.

 

مستند محتوا:

این اپلیکیشن با استناد به بیش از ۲۰۰ مقاله بین المللی و چندین ویدیو آموزشی که در بخش پیشگفتار به سند های محتوایی آن اشاره مستقیم شده تهیه و برنامه نویسی شده و به صورت ماهانه بروزرسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

برای دریافت فایل کلیک کنید

 

گام سوم واکنشگرا بودن

دسترسی آسان کاربران به تمامی صفحات وب یکی از چندین امتیازاتی است ک باید در طراحی وب سایت به آن اهمیت داد. در اینجا به چند نمونه از مزایای واکنشگرا بودن یا همان رسپانسیو اشاره ای می کنیم .

 

  • سازگاری با همه سایزهای نمایشگرهای مختلف مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ و . . .
  • نمایش مناسب سایت در طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی
  • انعطاف پذیری بالا و کارآمد
  • مقرون به صرفه بودن (به نسبت طراحی سایت با نسخه موبایل)
  • رتبه بهتر و بالاتر در گوگل
  • افزایش قدرت سئو سایت(به دلیل پوشش همه کاربران)
  • افزایش بازدیدکنندگان سایت
  • محبوبیت بیشتر در بین موتور های جستجو

 

 

جهت مشاوره با کارشناسان ما کلیلک فرمائید

همین مطلب در گوگل

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی پرتال سازمانی

 

 

 

[av_buttonrow alignment=’center’ button_spacing=’5′ button_spacing_unit=’px’ av_uid=’av-23f1aie’ admin_preview_bg=”] [av_buttonrow_item label=’سفارش طراحی سایت’ link=’page,215827′ link_target=” size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-i2gshti’] [av_buttonrow_item label=’تبلیغات مستقیم در گوگل’ link=’page,217244′ link_target=” size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’blue’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-1d4e2nq’] [av_buttonrow_item label=’محصولات مجازی ما’ link=’page,217686′ link_target=” size=’small’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’4′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-7kf4sja’] [/av_buttonrow]

 

 

۴.۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
تحقیق برای راه اندازی سایت
تصورات غلط در سئووطراحی سایت
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین