قیمت پشتیبانی سایت

برآورد هزینه طراحی ، پشتیبانی ، و سئو سایت ها برای صاحبین مشاغل امری است بسیار مهم و قابل بحث . قبل از طراحی سایت شاید اولین مشکل طراحی و راه اندازی یک وب سایت منحصربفرد باشد ولی در ادامه سفارش دهند گان و یا صاحبین سایتها متوجه مواردی می شوند که اگر آنها را جدی نگیرند روند فعالیت سایت رو به شکست دائمی خواهد رفت.

قیمت پشتیبانی سایت

برآورد هزینه پشتیبانی سایتها

برآورد هزینه های پشتیبانی سئو و یا طراحی سایت و حتی محتوا نویسی سایتها با توجه به شاخصهای متعددی سنجیده می شوند . گروه نرم افزاری سرویس ایران در این مورد مشتریان این نوع خدمات را به دو گروه کلی تقسیم می کند. مشتریانی که هم اکنون صاحب سایت هستند و مشتریانی که از صفر تا صد قسد سفارش خدمات و پشتیبانی دارند.معمولا قیمت گذاری روی پروژه هایی که از قبل توسط همکاران انجام شده ارزانتر است البته بسته به نیاز پروژه به نوع خدمات درخواستی ولی در درازمدت پروژه هایی که توسط ما استارت خورده اند با مبلغ پایین تری پشتیبانی می شوند و حتی در مواردی رایگان محاسبه می گردد.

 

تعرفه ها طراحی سایت و سئو

سفارش خدمات و برآورد هزینه نهایی

مواردی که جهت ارزیابی و قیمت گذاری بررسی می شوند

اگر به هر دلیل محتوا و یا کلمات کلیدی در جستجوگرهای اینترنتی درست دیده نشوند و یا مواردی چون جایگزاری کدهای اجباری در سایتها دیده نشوند و این یکی از مهم ترین شاخصهایی است که بعد از تحلیل پروژه در دستور کار قرار می گرد.

مبهم بودن نوع نوشتار و محتوا نویسی

با بررسی اجمالی می توان دریافت که نوع جایگذاری محتوا و یا نحوه نوشتار در سایت با چه استانداردی ویرایش شده و یا اینکه آیا این محتوا در موتورهای جستجو دیده می شوند یا نه . بررسی این مورد کاری بسیار دشوار و کارشناسی شده است.

استفاده از قالب و یا پوسته طراحی شده

مسلمآ در نگاه اول پوسته و ظاهر سایت از نگاه مخاطب بسیار مهم و حائز اهمیت است . و نکته ای است به شدت تاثیر گذار. این مورد تمامآ بر روی سئو و تصویر ذهنی مخاطب اثر می گذارد . و برای توسعه این مورد نیاز به تحلیل زمانبندی پروژه توسط تیم قدرتمند طراحی و برنامه نویسی است.

استفاده از ابزارهای مناسب بروز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوستان و آشنایانتان در هنگام گفتمان در مورد سایتها نکاتی به زبان بیاورند که هیچ گاه از خاطر شما بیرون نرود . نظیر اینکه فلان سایت اسلاید های خوبی داشت و یا اینکه چقدر سرعت سایت بالاست و یا اینکه فلان سایت بسیار پر امکانات است و جالب ایت بدانید همین امرباعث موفقیت سایتهای همه چیز تمام  می شود و این موارد برای مابه منزله ابزارها و آیتمهای مورد نیاز سایت نامگذاری می شوند.

سیستم مدیریت محتوا

شاید برای شما مهم نباشد که از چه سیستم مدیریت محتوای وب و یا کد برنامه نویسی استفاده کنید ولی برای تیم برنامه نویس بسیار مهم است و شاید بهترن معیار برای اعمال هزینه همین گزینه باشد .

 

تعرفه ها طراحی سایت و سئو

سفارش خدمات و برآورد هزینه نهایی

هزینه تقریبی پشتیبانی

همانطور که گفته شد هزینه های پشتیبانی با توجه به معیارها و ماژولهای مورد استفاده در سایتها و مقدار زمان تعیین شده برآورد می شود . ولی اگر بخواهیم مقداری را به عنوان پیش فرض تعیین کنیم میتوان گفت برای شروع در پروژه های ماهانه حدود ۳۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان در ماه ممکن است هزینه داشته باشد و در پروژه های سفارشی هزینه ای حدود ۷۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان در ماه تعیین می شود و برای پروژه های صفر تا صد همه هزینه ها بجز سئو در گوگل رایگان محاسبه می گردد.

 

قیمت پشتیبانی سایت چنده؟

البته که قیمت پشتیبانی سایت متغیر است ولی به طورمتوسط در سال ۱۴۰۱ این مقدار از ماهانه ۱.۳۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان متغییر است . این مقدار بستگی دارد به تعدا محتوای پشتیبانی شده میزان کار روی سایت و موضوعیت سایت از همه بندها مهم تر است و بیش از ۱۰ فاکتور دیگر

 

پشتیبانی سئو چقدر هزینه داره؟

هزینه سئو معمولا بعد از تحلیل و بررسی معین می شود . ولی به طور متوسط بین ماهانه ۸۰۰ هزار تومان تا ۳۵ میلیون تومان متغییر است البته این مقدار بروزرسانی می شود و قابل استعلام است.

 

بهترین سایت پشتیبانی سایت کدام است؟

بیش از ۱۲۰۰۲۱ سایت در زمینه پشتیبانی سایت و سئو در ایران وجود دارد . اما به تعداد انگشت شماری سایتهای حرفه ای و با تجربه وجود دارد که سرویس ایران با افتخار یکی از ۱۰ سایت برتر ایران بشمار می رود

 

 

 

۵/۵ - (۲۹ امتیاز)
۱۰ تکنیک مهمSEO سئو در سال۲۰۲۲
سفارش تیزر تبلیغاتی در همدان
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین