طراحی سایت ارزان درهمدان

طراحی سایت ارزان درهمدان – خب همه میگن ما هم به عنوان مقدمه این رو اعلام کنیم که هیچ ارزانی بی علت نیست . اگر میخواید فقط یک سایت داشته باشید و به داشتنش افتخار کنید من چیزی برای گفتن ندارم مبارکتون باشه شما با ۵۰۰ هزار تومان میتونید سایتتون رو سفارش بدید اما کاملا محدود.

 

طراحی سایت ارزان درهمدان

میانگین هزینه یک وب سایت پایه چقدر است؟ 

برای طراحی سایت ارزان با این حال، به طور متوسط برای راه اندازی چنین سایتی می توانید انتظار داشته باشید که برای ساخت یک وب سایت هزینه اولیه حدود ۲ میلیون تومان باشد، با هزینه مداوم حدود ۱میلیون تومان در ماه برای نگهداری آن. اگر یک طراح یا توسعه‌دهنده استخدام کنید، این تخمین بالاتر است – انتظار دارید هزینه اولیه حدود ۱ یا۲ میلیون تومان با هزینه های نگهداری باشد ولی اینطور نیست . اگر از وبسایت خود انتظار درآمد دارید باید حداقل ها را رعایت کنید.حداق هزینه مناسب برای طراحی یک سایت خوب بین ۳.۵ تا ۶ میلیون تومان است .البته این گفته تا امروز یعنی ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ صدق میکند.

 

آیا می توانیم وب سایت را به صورت رایگان بسازیم؟

بله ولی خب آره و اماهای خودش رو داره مسلما یک سایت رایگان انتظاراتی از شما داره . Wix یا Site.google.com یا سیستم های دیگر چند راه مختلف برای ایجاد وب سایت رایگان به شما ارائه می دهند، بنابراین می توانید فرآیند ایجاد را انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما دارد. قطع به یقین از عملکرد سایتهای رایگانی راضی نخواهید بود.

 

آیا وردپرس هنوز رایگان است؟

وردپرس رایگان است و همچنان رایگان است زیرا متعلق به یک شرکت نیست. درعوض، متعلق به بنیاد غیرانتفاعی وردپرس است که «برای اطمینان از دسترسی رایگان، دائمی، به پروژه‌های نرم‌افزاری که پشتیبانی می‌کنیم، تأسیس شده است.

 

ساخت یک وب سایت چند ساعت طول می کشد؟

زمان لازم برای توسعه یک وب سایت بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ ساعت است. اگر آن را از یک شریک فنی تهیه کنید، فرآیند ساخت وب سایت مراحل مختلفی را طی می کند. مرحله کشف پروژه، مرحله طراحی، مرحله توسعه و مرحله بهبود و بهینه سازی . که البته مهم ترین بخش ان تولید محتوای مرتبط و هدفمند است که در ادامه کار و در مرحله پشتیبانی صورت می گیرد.

 

سایت های ارزان چه محدودیت هایی دارند

همانطور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره نمودیم هیچ ارزانی بی دلیل نیست . چرا برخی سایتها را ارزان طراحی میکنند بهتر است دلایل را به صورت مستند بیان کنیم که برای شما قابل لمس باشید .

  • طراحی ساده و غیر واکنشگراء.
  • استفاده از هسته هایی رایگان دارای باگ امنیتی.
  • استفاده از افزونه ها و وبسرویس های منقضی شده.
  • استفاده ازهاست یا سرور ارزان و بی کیفیت .
  • دارای امکانات محدود برای تبلیغات،سئو،و نمایش محصولات
  • دارای امکانت محدود در تولید محتوای باارزش
  • عدم تائید استاندارد کدها توسط سایتهای تائید کننده.
  • سرعت سنگین بارگذاری صفحات به دلیل محدودیت.
  • عدم استفاده از ابزارای کارآمد و پولی
  • نداشتن قابلیت برای ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری
  • استفاده از هاست اشتراکی

تعرفه ها طراحی سایت و سئو

درخواست آنلاین خدمات

قیمت سایتهای ارزان چقدر است

طبق معمول و با مشخصاتی که قبلا خدمت شما ارائه شد هزینه برپایی سایتهای ارزان قیمت بین ۵۰۰هزار تومان تا ۱٫۵ میلبون تومان می باشد و متاسفانه به هیچ وجه قابلیت بروزرسانی اساسی و کاربردی ندارند به این دلیل که قالبآ اینگونه سایتها استاتیک هستند و برای هر بار بروزرسانی لازم است از شرکت ارائه دهنده درخواست کنیم کخ مطلبی اضافه یا کم کنند.

طراحی سایت ارزان درهم

ارزان نخرید خوب بخرید

برای کسانی که به دنبال یک سایت ارزان و کاربردی هستند لازم است این نکته را به عرض برسانم که بهتر است سیستم و نرم افزاری تهیه نمایند که هم قابلیت بروزرسانی داشته باشد و هم ارتقاء سیستم به این دلیل که همیشه قرار نیست یک سایت با یک ساختار در اینترنت به نمایش درآید.ما به شما کمک می کنیم با ما در تماس باشید.

 

حداقل ۲٫۵ حداکثر ۳٫۵ میلیون تومان بودجه لازم است

۰۸۱۳۴۲۸۳۸۲۹

۰۹۱۲۰۲۱۵۵۹۰

۰۹۱۸۵۰۰۱۹۵۰

۰۹۱۱۳۴۰۶۹۷۶

۰۹۰۱۰۷۹۱۰۰۵

 

همین مطلب در گوگل

طراحی سایت در همدان،تهران،انزلی

سفارش آنلاین خدمات

تعرفه ارائه خدمات

نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن

مرکز مشاوره خواهگاه (از من بپرس)

 

۴.۸/۵ - (۸۶ امتیاز)
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین