طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی – یکی از دق دقه های صاحبین مشاغل تولید کننده و پخش کننده لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه محصولات از تمامی کانالها و پلهای ارتباطی است . انتخاب یک شرکت طراحی سایت که به تمامی امور آشنایی کامل و به علم برنامه نویسی تسلط کافی داشته باشدنیاز به بررسی و تحقیق است  . در ادامه به این موضوع می پردازیم.

چرا طراحی سایت مهم است

چرا طراحی سایت مهم است

نکته و مثال مهم این عصر این است که برای در اوج ماندن لازم است حداقل با رقبا همسو باشیم یا به معنای ساده تر در این عصر لازم است جاپای موفقیت رقبا بگذاریم .تقریبآ تمامی کسب و کارهای امروز دنیانیازمند استفاده از دانش روز هستند .یکی ازضروری ترین ابزار تجارت عصر ارتباطات داشتن یک سایت پیشرفته برای معرفی محصولات و خدمات است که خودیک موفقیت محسوب می شود.  
 

سایتهای آرایشی و بهداشتی ایران

طبق برآورد آماری بروز به تاریخ ۹۷٫۰۲٫۲۵ که توسط یک تیم کارشناس در این حوزه صورت گرفت حدود ۸۹۷ سایت آرایشی بهداشتی در ایران با استاندارد ومجوزهای مربوطه مشغول به فعالیت اند . که حدودنیمی از آنها از نظر کدنویسی از رده خارج و نیمی دیگر با امتیاز ۵۰% فعالیت می کنند . جالب است بدانید فقط ۶ سایت آرایشی و بهداشتی دارای سناریو منظم و ظاهر گرافیکی کاربرپسند و رتبه عالی در گوگل هستند. و جالب تر اینکه از این شش سایت چهار سایت توسط گروه نرم افزاری سرویس ایران طراحی شده است.    
 

خصوصیات یک سناریو خوب در طراحی سایت

شاخصها و معیارهای زیادی برای سنجش یک سناریو مناسب وجود دارد که می تواند موفقیت چشمگیری را در ادامه فعالیت برای صاحبان سایت به همراه داشته باشد.سناریو مناسب مستلزم داشتن علم کافی در مورد محتوانویسی و ساختارهای سیستم های مدیریت محتوای وب و زبانهای برنامه نویسی تحت وب است در ادامه به بخشی از اصلی ترین شاخصهای موفقیت یک سناریو می پردازیم.  

شاخصهای سناریو محتوا وب موفق

  • ظاهر و گرافیک حرفه ای
  • واکنشگرایی ظاهر سایت
  • طرح و رنگ متناسب با رنگ سازمانی
  • استفاده از شعارهای مثال محور
  • استفاده از رسانه های تصویری متناسب با محتوا
  • بکارگیری از کارکترهای مناسب
  • استفاده از ایده کاری منحصربفرد
  • مشخص نمودن زمانهای بروزرسانی
 
 

بهینه سازی و سئو سایت آرایشی و بهداشت

استفاده از تمامی ابزارهای طراحی سایت لازم است ولی سئو و بهینه سازی سایت به عنوان شاخص ترین ابزار و خدمات الزامی ترین سرویس صاحبان سایت بشمار می رود . اگر شما صاحب سایتی با میلیونها محتوا و بهترین سرور هم باشید و در مقابل سایت شما دارای سئو مناسبی نباشد متاسفانه وبسایت شما فقط هزینه ساز است و خروجی درآمدی ندارد. برای داشتن یک سایت پرسود لازم است از تغرفه های مورد نیاز سئو استفاده کنید.  

چراسئو؟

  1. درصفحه اول گوگل دیده می شوید
  2. در صفحه اول موتور بینگ داده می شوید
  3. در صفحه اول تمامی موتورهای جستجو قرار می گیرید.
  4. بدون محدودیت کلمات کلیدی برای جستجو کاربران درنظر می گیرید.
  5. همیشه یک سرگردن از رقبا بالاتر قرار می گیرید.
  6. حداقل ۱۰۰برابر بیشتر از دیگر رقبا درآمد کسب می کنید.
   
 
۴.۶/۵ - (۲۱ امتیاز)
طراحی سایت درشیراز
تاریخچه طراحی وب
categoryدسته:
اخبار عمومیاستارت آپانزلیتهرانسئوشهر هاطراحی سایتفناوری اطلاعاتگوگلگیلانملایرهمدان
: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین