روش بکارگیری کلمات کلیدی با ارزش

پنج نوع کلمه کلیدی با ارزش در محتوا نویسی وجود دارد که شما را در سطر موفقیت در سئو سایت قرار می دهد. با رعایت قوانین کلمه کلیدی در محتوا شاید دیگر نیازی به تبلیغات گرانقیمت نداشته باشید.این پنج قانون هر باره توسط موتورهای جستجو مورد ارزیابی قرار می گیرد و اگر شما در به کارگیری این نوع کلمات دقت کافی داشته باشید بسیار موفق تر خواهید بود.

 

کلمات کلیدی الزامی در محتوا نویسی وب

به ترتیب اولویت قانون کلمات طلایی کلیدی میبایست در تمامی محتوای سایت ما اعمال شوند. به گونه ای که اگر این قانون کلمه کلیدی در محتوای ما رعایت نشوند یا این نوشته نیاز به تغییر دارد و یا لازم است که آن را حذف نماییم . به این دلیل که عدم استفاده از این سه نوع کلمه کلیدی نه تنها کمکی به دیده شدن مطلب یا سایت شما نمی کند بلکه به سرعت به دلیل عدم اطمینان موجب از بین رفتن مخاطب می گردد.و ترافیک سایت را کاهش خواهد داد.

 

 

آشنایی به ارکان اصلی کلیدواژه نویسی

  1. کلمه کلیدی نام محصول
  2. کلمه کلیدی صاحب اثر یا نویسنده
  3. کلمه کلیدی بحرانی
  4. کلمه کلیدی کلی خاص
  5. کلمه کلیدی بلندبالا

 

 

 

 

۱-کلمه کلیدی نام محصول

قانون کلمه کلیدی نام محصول به جستجوی متمرکز کاربر برای یک نوع محصول اشاره مستقیم دارد در واقع با کمک جستجوگر گوگل بهترین نتایج در مورد نام محصولات و یا خدمات و یا عناوین مطالب میبایست در محتوا در اولویت بندی قرار بگیرد . همیشه ارجعیت با اولین نام لیست شده مرتبط با نام محصول شما در صفحه گوگل می باشد.این مسئله باعث می شود علاوه بر رعایت قوانین سئو به رقابت با رقبای قوی در بازار کسب و کار خود نیز بپردازید.

 

 

۲-کلمه کلیدی صاحب اثر یا نویسنده

به عنوان مثال اگر محصول شما یک کتاب است می بایست علاوه بر استفاده از نام ناشر یا نویسنده در محتوا همین کلمه کلیدی مهم را در بخش کلمات کلیدی صفحه وارد کنید .مسلمآ اکثر کاربران به دنبال محصولی هستند که متعلق به یک ناشر مشخص و یا یک شرکت معتبر باشد.از این جهت استفاده از این مشخصه بسیار کاربردی است و در عملکرد سئو سایت شما نقش مهمی را ایفا می کند.

 

 

۳-کلمه کلیدی بحرانی

این مسئله در سالهای اخیر برای متقاعد کردن مخاطبان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر به طور جدی در تمامی الگوریتم های موتورهای جستجوگر مورد ارزیابی قرار می گیرد . معنای کلمه کلیدی بحرانی؟».کلمات کلیدی بحرانی خبر از یک بحران می دهند و در کنار این مورد راحی برای رهایی از این بحران را ارائه می کنند.ما با ارئه کلمات کلیدی بحرانی در محتوای خود با دو روش مژده دادن و ترساندن از یک بحران در واقع خود را موجه جلوه دادیم و کاربرانمان را برای خرید آماده تر می سازیم.

 

مثال کلمه بحرانی کلیدی مژه دادن: مژده بزودی برای شما یک پیشنهاد عالی داریم

مثال کلمه بحرانی کلیدی ترساندن: خطر جدی برای طراحی سایت در ایران

نکته مهم: ارائه راهکار برای رهایی از این بحرانها مشتریان را برای خرید متقاعد می سازد

 

۴-کلمه کلیدی کلی خاص

کلمات کلیدی کلی خاص معمولآ در تمامی سایتها قابل مشاهده است ولی شناخت این نوع کلمات برای استاندارد سازی سئو وبهینه سازی صفحات سایت بسیار مفید اند.و شناخت این نوع کلمات به شما کمک می کند که به چه روشی این نوع کلمات را در سایت استفاده کنید. به عوان مثال : 

 

۵-کلمه کلیدی بلندبالا

در برخی از مطالب لازم است چندین کلمه با هم تلفیق شوند تا منظور اصلی محتوا را برسانند . همین مسئله باعث می شود که مخاطبان با وارد کردن این کلمات در گوگل و دیگر جستجوگرها در نهایت به صفحه شما ارجاع شوند.لازم است قبل از بکارگیری این روش در موتورهای جستجو تحقیق کنید که کدام کلمه کلیدی بلندبالا در اولویت است .

کلمه کلیدی بلندبالا

نکته: موارد ۱٫۲٫۳ معمولا برای تمامی سایتها مورد استفاده قرار می گیرند وموارد۴٫۵ برای کمپینهای تبلیغاتی سایت.

هر صاحب سایت باید با موارد ابتدایی سئو و بهینه سازی در موتورهای جستجو آشنا باشد و هر روزه دانسته های خود را بروز کند.

[av_button_big label=’مشاوره رایگان’ description_pos=’below’ link=’page,34′ link_target=” font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-dmgjntk’ admin_preview_bg=”] جهت مشاوره با ما در تماس باشید
[/av_button_big]

 

[av_button_big label=’سفارش سئو’ description_pos=’below’ link=’page,215827′ link_target=” font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-6ed3gyg’ admin_preview_bg=”] جهت سفارش سئو کلیک کنید
[/av_button_big]

 

 

۴.۵/۵ - (۲۶ امتیاز)
تصورات غلط در سئووطراحی سایت
طراحی فروشگاه اینترنتی همدان
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین