تبلیغ گوگل ادوردز هدفمند ترین تبلیغات جهان

سرویس تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند است و تبلیغات شما فقط به مخاطبینی نمایش داده میشود که دنبال محصولات شما هستند. به گونه ای که اگر از کلمات کلیدی متناسب با محصولات استفاده شود شما دیگر به هیچ تبلیغی نیاز ندارید. البته استمرار در سئو نویسی محتوا و تبلیغات در گوگل در بازه های منظم لازم است.

 

تبلیغ گوگل ادوردز هدفمند ترین تبلیغات جهان

 

پرداخت هزینه به ازای کلیک

یکی دیگر از ویژگی های گوگل ادوردز یا سرویس تبلیغات متنی گوگل پرداخت هزینه به ازای کلیک است . یعنی تا زمانی که مشتری بر روی تبلیغات شما کلیک نکند هزینه ای از شما دریافت نمی شود.و هزینه هر کلیک بر اساس نوع رقابت متفاوت است و توسط گوگل تعیین می گردد.

 

 

[av_button_big label=’سفارش تبلیغات در گوگل’ description_pos=’below’ link=’page,217244′ link_target=’_blank’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-6uy98nm’ admin_preview_bg=”] تعرفه مورد نیاز خود را انتخاب کنید
[/av_button_big]

 

 

چقدر طول می کشه در گوگل دیده شویم

حدود ۱۵ دقیقه بعد از شارژ حساب گوگل شما میتوانید کمپین تبلیغاتی خود را در گوگل ثبت و مشاهده کنید و در میان سیل عظیم کلمات کلیدی مرتبط سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید. لذت بخش است در میان رقبایی به این بزرگی در سطر قرار بگیریم.

 

 

 

 

 

 

در صورت تمایل استفاده از این خدمات با توجه به پلهای ارتباطی ما با کارشناسان شرکت در تماس باشید

 

سفارش تبلیغات در گوگل

همین مطلب در گوگل

سفارش طراحی سایت شرکتی

سفارش طراحی سایت سازمانی

سفارش طراحی فروشگاه

سفارش سئو  بهینه سازی سایت

۴.۹/۵ - (۴۵ امتیاز)
بهترین شرکت نرم افزاری همدان
طراحی یک اپلیکیشن پیشرفته
×

سلام سپاس از حسن انتخاب شما!

برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید . آیدی مستتقیم تلگرام: @hosseineghlimia 

× گفتگو آنلاین